25 Eylül 2009 Cuma

Zachary Levi = Chuck Bartowski ?


Yav başlığa önce yaklaşık işareti yaptım(şu şekilde "~") çok sap gibi oldu. Yaklaşık eşit yapmayı başaramayınca da eşittirde karar kıldım. Neyse efendim, Zachary Levi feysbuk fan sayfasına Chuck Bartowski'nin pasaportundan bir kuple göndermiş. Hızlı ajan Bartowski uluslararası seyahatlardan kendini alamayacak galiba. Başlığımızın işaret etmeye çalıştığı noktayı anlamak için ise pasaporttaki doğum tarihine bakmak yeterli. Chuck Bartowski ve Zach Levi'ın doğum günleri aynı. Terazi burcuymuş yani bizim Chuckles. Mantıklı bence. What do you think?

7 yorum:

jazz dedi ki...

Burada çok saçma bir yanlışlık söz konusu, hemen değineyim: Chuck'ın doğum günü 18 Eylül 1981 olarak gösteriliyor NBC'de ve wikipedia'da. Öyleyse pasaportta niye Zach Levi'ın doğum günü var hığğğğ??? Gerçi pasaport Charles Carmichael adına, belki de bu sebeptendir?

clair de lune dedi ki...

Deee... ben asıl fotoğrafa takıldım. Heeheyy diye sırıtık bir ifade. Kendim pasaport çıkartırken nasıl fotoğraf çektireceğimi şaşırmıştım tee zamanında.

joker dedi ki...

bende wiki yi kaynak alıp "burcumuz aynı ehehe" diye seviniyordum dünyanın en güzel gülen adamıyla, yıkıldım şimdi :)

manzanasverdes dedi ki...

gerçi sahte kimliğini kullanıyor burada ama belki de şaka olsun diye nasılsa kimse fark etmez diye böyle bişi yaptılar.

joker dedi ki...

bu arada manzana avatarındaki kim? çıkaramadım gitti.. o kadar south park sevgisiyle dolmuş taşmış insanım bi de yazıklar olsun bana.. (sp blogu da var mı yaa türkçe) :)

manzanasverdes dedi ki...

Avatarımdaki benim yarattığım bir kahraman, ismi "girl" sadece. South Park izlediğimden de değil, öyle bir site vardı bu karakterleri oluşturabildiğin.
Yav Chuck'ın bu yamuk gülüşünü napacaz asıl? Pasaport resmi dediğin biraz ciddi olma mı?

atmospheretic dedi ki...

ehliyetinde 32 dişini gördüğüm insan gördüm ben, pasaportta chuck' ımızın yamuk gülüşünü görmüşüz çok mu! hem o artık skunk fu oldu: )
sanıyorum cartoon network izlemeyi bir doz azaltmalıyım.