16 Eylül 2009 Çarşamba

This just in


Yok haber yeni değil de tembellikten bir türlü yazamadım buraya. Zachary Levi'ın twitter duyurusunu ve Allison Adler'in eklemesini aynen aktarayım:

3:58 AM Sep 13th from twitterfeed
ZacharyLevi_This just in: Stunt Coordinator Merritt Yohnka wins his second Emmy for Chuck. Man I love that guy!
7:38 AM Sep 13th from twitterfeed
ChuckMeMondays_Congrats! RT @AliAdler: Twice Emmy award winning #chuck !Merritt Yohnka won outstanding stunt coordination Emmy for First Date.
Merak etme izleyici nedir bu stunt coordinator'ın olayı diye gugıla başvurmayacaksın. Ben yaptım onu senin için wikipedia marifetiyle:

"A stunt coordinator, usually an experienced stunt performer, is hired by a TV, film or theatre director or production company to arrange the casting (stunt players and stunt doubles) and performance of stunts for a film, television programme or a live audience. In many cases, the stunt coordinator budgets, designs and choreographs the stunt sequence to suit the script and the director's vision."

Chuck'ı eğleneceli hale getiren yönlerinden bir tanesi de aksiyon sahneleri olduğuna göre Chuck vs. The First Date performansıyla 2. kez Emmy alan Merritt Yohnka insanına biz de bir congrats diyelim. Chuck'ımız bu sezon sona ermez ve diğer kategorilerde de Emmyleri kucaklar inşallah diyelim. Neden böylesi bir dizinin böyle makus bir talihi var diye düşünmeden edemiyorum bu satırları yazdığım esnada. Life is unfair dude.

6 yorum:

atmospheretic dedi ki...

diziye ölümüne bağımlı(!) olanların yanında ölümüne kötüleme kampanyası düzenleyenler de var. adamlar sevmeyebilirler ama baya baya bunu dile getirme ihtiyacı içindeler. chuck severlerin aynında bunlara azınlık gözüyle bakmak mümkün. chuck severler çok büyük bir kitleye ulaştı henüz 2 sezon olmasına rağmen. değerinin 3. sezonda anlaşılacağını umuyorum, umarım muhteşem bölümler çıkarmışlardır.

daha nice emmylere oy bizim chuck' ımız:))

joker dedi ki...

bu seferde genel bi sorun var herkesin şikayet ettiği, ona takıldık.. bloglar bi açılıyo bi açılmıyor neyse düzelecek herhalde.. hazır yakalamışken yazalım :)

aslında chuck ın tüm ödülleri kucaklaması diziye yakışmaz yaa.. :) yani ne bileyim başarılı olmasını bi yandan istiyorum bi yandan da şerefsiz hayattan çektikleriyle, hak ettiklerini bi türlü alamamasıyla sevmişiz karakteri, dizide öyle olsun gibi mi istiyorum nedir, öyle bişeyler..

ayrıca diziden nefret eden kitle çok enteresanmış.. yani bi insan bi diziden neden nefret eder, mantığı ne? hele böyle bir yapımdan.. ben bi bez bebek nefreti duydum, onda da premier lig yerine onu veriyordu fox çıldırtıyordu bizi, gayet mantıklı bir nedendi :)

sevmedim dersin izlemezsin kardeşim nefret edecek neler var dünyada git onlardan et adamın asabını bozmayın, efendi olun adam olun ulen! :)

atmospheretic dedi ki...

blogger' ın, dns ayarlarınızı değiştirince rahatça açılabildiğini biliyor muydunuz? dns sağlayıcılardan falan numaraları alabilirsiniz, ben mesela şu ikisini aldım oldu:

207.126.96.162 (tercih edilen dns)
216.224.112.15 (diğer dns)

yazın bunları oluyor.

manzanasverdes dedi ki...

Kardeşim zart zurt dns mi değiştirecez, zaten yutüpe girebilmek için kırk takla atıyoz, sinirleniyorum. Ne güzel memleket yav.
Neyse, konuya dönersek, joker, gerçekten var Chuck'tan nefret eden insanlar. Ev arkadaşım dalga geçiyordu misal benimle. Çok salak bu Chuck diyordu. Sanırım Chuck'ı sevmek için biraz hayalci, biraz romantik olmak lazım geliyor.

Barakuda dedi ki...

valla şuraya her kafama estiğimde yazabilmek, diğer tüm bloglarda istediğimce çılgın atabilmek için bırakın dns mi cinsiyetimi de.. yok lan abartının bokunu çıkardım mı.. ama yani? ay öeh.. ayrı ayrı mekanlarda ayrı ayrı pclerden buraya yorum atıyorum orta malı oldum lan.. böyle eziyet çekenler var yani bilin emektar pc lerinizin kıymetini..

konuya gelelim.. joker'e(ay çok resmi lan :D ) katılıyorum o konuda.. chuck'ı öyle herkes bilsin istemiyorum, onu gerçekten sevecek ve benimseyecek kişilere özgü olsun istiyorum. yayılınca da işte bu diziden nefret eden yavşaklar da çıkabiliyor.. sen kimsin chuckı sevmiyosun dal.... delleniyorum abicim.. ama bir yandan da rating bokunun hışmından kurtulabilmesi için de deli gibi izlenmesi lazım.. vallahi de yazdım billahi de yazdım.. bozmaaan keyfimi..

manzanasverdes dedi ki...

Barakuda blogumuza neş'e kattığın için teşekkürler :) Bence de çok kişi bilmesin ama kıçı zor kurtardı güzelim dizi reyting belasına. Amerikalılar da bi acayip diyecem de. Bizde farksız sanki. Hani Desperate Housewifes sittin senedir devam ediyor da, Aşk-ı Memnu reyting rekoru kırmıyor mu? Aynı şey. Ama 13 bölüm de çok az ya. Bitmesin bu sezon.