19 Eylül 2009 Cumartesi

Spoiler - Dedikodu?

Spoiler'ı tam kelime anlamı ile halâ Türkçe'ye çevirebiliyor değilim. Öndedikodu mu desem, haber mi desem, "Yakaladık, bastık! Sette yaşananlar!" gibi de değil, paparazzi haberi değil ki bu. Neyse bahsedeceğim şudur ki, farketmişsinizdir 6 Ağustos'tan beri Chuck'ın 3. sezon çekimleri son hızla devam ediyor (tahtalara vurdum hemen). "Peki bu çekimler devam ediyor da 6 ay sonra bu diziyi yayınlayacak olmanın anlamı nedir?" sorgusunu hep beraber yaşarken bir röportajdan yakaladığım 3-5 spoiler'ı ya da "öndedikodu"yu sizlere aktarmak istedim, yanı sıra fotoğraflar da göstermek isterdim ama setten hiçbir şey sızdırılmıyor ki? Sadece Zach Levi'ın yayınladığı ulaşılabilir bir iki fotoğraf var elimizde o kadar. Öndedikodulara geçelim mi? Shall we?

- Sezonun premiere'i olan bölümün adı "Chuck vs The Pink Slip"te Chuck'ın sakallar uzamış, kafasında beyzbol şapkası ve eski bir gri tshirt ile görüldüğü söyleniyor. Kendisine bu sebepten dolayı "vagrant Serpico" (serseri Serpico) benzetmesi yapılmış. Serpico'nun başrolünde Al Pacino'nun oynadığı bir film olduğunu belirteyim.

- Yine aynı bölümde de keşfedileceği üzere Ellie ve Captain Awesome yeni bir eve taşındıkları için Chuck artık evini Morgan ile paylaşacak ve ikisi ev arkadaşı olacaklar, bromance'in kuvvetle devam edeceği söyleniyor (bromance'i de kardeş sevgisi olarak çevireceğim, cnbc-e'de beni işe alsınlar lütfen). Buy More, Emmett önderliğinde korku saçılan Stalin'in Kızıl Meydan'da liderlik ettiği dönemi aratmayacak. Zavallı Big Mike için durum daha da vehamet hâlini alacak. Orange Orange kullanılmaya devam edecek bunun yanı sıra Casey'nin de Buy More'daki işine devam etmesi senaristler Fedak ve Schwartz arasında "eğlenmeye devam ederiz çünkü kendisinin Buy More çalışanları ile arasında oluşan elektrikten hoşlanıyoruz" diyalogu ile kanıtlanır nitelikte. (Microsoft Word olsa bana bu cümle için "Fazla Uzun Cümle" tenkidinde bulunurdu).

- Sarah ve Chuck arasındaki romantizm yine gel-gitlerle devam edip hayranlarını sinir harbine sokacak gibi görünüyor ama senaristler durumdan memnun.

- "Chuck artık ne meslek yapacak?" Bu halâ merak edilen bir konu. Ancak şu anki Intersect 2.0'nun kafasına yüklenmesinden General Beckman'ın pek hoşnut olmadığı görülüyor çünkü Intersect 2.0 Ajan Bryce Larkin gibi deneyimli ajanlar için yapılandırılmıştı, Chuck gibi "moron"lar için değil. (Kişisel görüşüm Chuck'ın moron olmadığından yana, General Beckman'dan daha yüksek bir IQ'ya sahip rica ederim).

- Chuck kafasındaki yeni Intersect ile eğitime tâbi tutulmak zorunda ve kendisinin ustaları da iki melek Sarah ve Casey. Artık koruma görevinde olmasalar bile bu yeni güçleri ile nasıl başa çıkacağını bilemeyen Chuck'ı yönlendirmek durumundalar. Yoksa duygularını kontrol edemeyen sevimli ve sakar ajanımız yeni güçleri ve yetenekleri ile dünyayı havaya uçurabilir! Ki bu durumda kimsenin hayrına değil tabii.

- Diğer çekilen bölümlerin başlıkları ise şöyle:
* 3.02 Chuck vs The Three Words
* 3.03 Chuck vs The Angel of Death
* 3.04 Chuck vs Operation Awesome
* 3.06 Chuck vs The Nacho Sampler

- Hani ekonomik sıkıntıdalardı? demeden edemiyor ve bunca konuk oyuncuyu nereden buluyorsunuz diye soruyoruz. Sezonun birinci bölümünde kullanılan şatonun bir resmi ise aşağıdaki gibi.
Bir diğer resim ise şatonun bahçesinden.


Copyright lar Zach Levi'a aittir.
Kaynak metin: http://featuresblogs.chicagotribune.com/entertainment_tv/2009/08/chuck-nbc-zachary-levi-yvonne-strahovski-schwartz-fedak.html

P.S: Bir dedikodu daha eklemeden edemedim. Zach Levi şu anki kızarkadaşı ile en az 3 yıldır çıkıyor olmalı ki set resimleri ararken kendilerinin 2006'da birlikte çekilmiş bir resmine rastladım. Ne diyeyim? Yorum sizlerin.

8 yorum:

clair de lune dedi ki...

Jazz'ciğim güzel bir bayram hediyesi oldu bu yazı. Eğlendim okurken. Yeni sezonu merakla beklerken, bu kadar geç yayına konulacak olmasının sorumlularını kınım kınım kınıyorum. Bu vesile ile bütün chuckseverlerin bayramını da kutlarım.
P.S: Chuck'ın bu yeni güçleriyle nasıl baş edeceğini merakla beklemekteyim. Çok eğlenceli olacak bence.

manzanasverdes dedi ki...

Kenar süslerini ben de düşünüyodum, eline sağlık güzel olmuş. Yalnız çok pis marketing mi yaptılar nedir? Para bok sanki bunlarda. Neyse kandırılmayı da kabulleniriz de, şimdiden kaç bölüm çekmiş adamlar, marta kadar tipleri bile değişir yav. Nasıl iş.
Herkese tatlı bayramlar bu arada.

Barakuda dedi ki...

dün gece okumuştum.. çok doyurucu ve akıcı olmuş tebrikler.. emeğe saygı +rep.. jazz'in de böyle ortaya karışık atması pek hoş devamını bekleriz armut piş ağzıma düş tayfası olaraktan :)

3.sezonun geç başlayacak olmasına uyuz olmuştum en başta ama sakin kafayla düşününce "daha iyi aslında lan" diyor insan.. aha işte kaç ay geçti şimdiden az daha kasarız nolcak..? hem kısa sürecek bir 3.sezon bence 4.sezonun da habercisi sayılabilir.. bu kısa ve dolu dolu sürecek sezonlarda reyting açısından da bir sıkıntı yaşanmayacağını düşünüyorum.. aynı konunun 22 bölüme yayılmışı 13 bölüme oranla insanların dudaklarını daha fazla bükebilir.. 13 iyi ya.. izle izle coş işte..
dexter var izlediğimiz mesela.. her sene 12 bölüm.. ama o kadar doyurucu ki kimse gık çıkarmaz sanıyorum yaa uff yaa 22 bölüm olsun yaaa falan diyerekten.. fudufaffaaa fudufaffaffaffaaa

jazz dedi ki...

Öncelikle bu vesile ile herkesin bayramını ben de kutlarım buradan.

Sevgili clair de lune'cüm, eğlendiysen ne mutlu bana :)

Sevgili manzanasverdes'cim dün gece böyle bir atraksiyon yaptım, birkaç kenar süsü yapayım dedim ama beğenmezsen kaldır kuzum, CEO'muz sensin :)

Ve Barakuda; diziyi bekleriz beklemesine ama Mart'ta bir dizi başlatmak gerçekten çok gereksiz, hele şu an NBC'nin Amerika'da yayınladığı o gereksiz dizi furyasını görsen hak verirsin eminim.

atmospheretic dedi ki...

operation awesome dikkatimi çekti, bölüm adına bakılırsa captain awesome' ın öldrülmek istendiği ya da olayların captain awesome etrafında döndüğünin sinyallerinin verildiği spoiler biraz ( sanki) desteklenmiş oldu.

''the angel of death'' de çok set bir bölümmüş gibi duruyor. slayer etkisinden kesinlikle:)) angel of death ile başladığını düşünsenize:P

http://fizy.com/s/17gpah

joker dedi ki...

senaristlerin hoşuna gidiyo olabilir ama ben hiç hoşlanmıyorum sarah nın bi öyle bi böyle hallerinden. kendisine sağlam hakaretler etmişliğim vardır arkadaşlar bilir :) son bölümle beraber affettim.. ancak yeniden başkasına gönlü kayarsa ayıp olur artık.

hatta bu bence mantıksız olur.. orayı aştığımızı düşünüyorum. tamam gel gitler oldu ancak sonunda aşk kesinleşmişti. bu saatten sonra başkasına mavi boncuk vermek küfürlere yol açar. chuck ın çektiği acılar yetti fazlasına gerek yok :)

kıskançlık merkezli bazı sorunlar olsun mesela.. ama yeniden başa dönmek olmaz yakışmaz. hatta resmen sevgili gibi takılsınlar operasyonun ortasında cnm cicim yapsınlar casey hırlasın filan eheh..

chuckles deyişine kurban olduğum anna wu yok mu yaa artık :(

manzanasverdes dedi ki...

Ok, jazz, first of all, i'm flattered about the CEO thing especially in this period of my life while i'm in the deepest hole of unemployement, second of all, manzanasverdes is too long to write you can call me manzana(or man whatever:)) and third of all i don't think we have a CEO it's all about Chucklove :p

jazz dedi ki...

Dear manz (manz nasıl, kulağa hoş geldi birden :) ), herşey Chuck için! (bu da herşey vatan için gibi oldu ama anladın sen onu :) ).