23 Eylül 2009 Çarşamba

Set resimleri - bunu arıyorduk!

Sonunda bugün set resimlerine ulaşabildim ve derin bir "oh" çektim. Sevgili Blogger ekibine şükürler olsun, bizi Türkiye'den rahatça erişememe sorunundan kurtardılar (yine garip bir cümle kurdum değil mi?). Benim gevezeliklerimi bırakalım da şu resimlere bir göz atalım.

En son tiyatrodayken elimde böyle bir senaryo vardı. Ryan McPartlin'e özenmedim desem yalan olur. Türkiye'de de böyle 40 dakikalık komedi dizileri yapabilsek ya...

Neden bu acıklı bakış? İçimden bir ses "Bu yorgunluk ifadesi" diyor.

Carina dönmüş sahiden! Chuck vs The Wookiee'yi tekrar izleyesim geldi, artık Wookie'lerin ne olduğunu da biliyorum Star Wars izleyen biri olarak.

Aman Tanrım! Nerd saç tipi değişmiş! Biri bana bu değişimin nedenini açıklamaya yardımcı olsun lütfen??? O şapşalımsı dalgalı saç tipi iyiydi, kalsaydı ya öyle...

Gerçek bir ajan olmaya adım adım yaklaşıyoruz sanki. Bu fotoğraftan öyle bir anlam çıkardım.

Fotoğrafların sağ alt köşelerinde de görüleceği üzere, ilk dört resim yazar ekibinden Ali Adler'e aittir.

Bir önceki yazıda eksik bir bölüm adı kalmıştı onun da haberini veiyorum hemen:

Chuck Season 3 Episode 5 - Chuck vs First Class - Hatırlarsanız Smallville'den Kristin Kreuk'un da dizide yer alacağı söylenmişti ve kendisi Chuck ile uçakta tanışacaktı, işte bu bölümde Kristin Kreuk'un devreye girip artık çorba hâlini almış olan Chuck&Sarah ilişkisini iyice bulandıracağını düşünüyorum.

See you next time, Chucklovers!

7 yorum:

joker dedi ki...

3. fotoyu daha önce blogda görüp aşık olmuştuk. hatta aldık, kestik ayırdık yvonne u kenara koyduk.. o nası bi duruş nası bi bakış aman tanrım..
chuck ın saç modelinde bu değişim düşünülüyorsa.. sakın..

jazz dedi ki...

Çok ciddi bir saç modeli bu, nerd'lükle yakından uzaktan alakası kalmamış Chuck'ın. Nerede kızsal çığlıklar atan nerd, nerede bu "I know kung fu" diyen yeni nesil ajan?

manzanasverdes dedi ki...

Chuck'ın en güzel saç modeli birinci sezondakiydi bence. Çok şekerdi o, ikinci sezonda bariz dana yalamış korkunç saçları tiksindiriciydi handiyse. Bu hali için henüz bişi diyemeyeceğim ekşın içindeki haliyle karakterinde nasıl duracak görmek lazım.

VendettA dedi ki...

Ryan'ın elindeki dosyayı ele geçirsek de okusak bi güzel. Marta kadar nasıl beklenecekse? Morgan&Chuck aynı evde, düşünmesi bile heyecan verici.

atmospheretic dedi ki...

chuck' ın bu saç modeliyle daha çok kuzenimi andırması!

TAMAM.

manzanasverdes dedi ki...

Hangi kuzenin kız? ehueheuh

atmospheretic dedi ki...

senin kardeşin mesela:)) tamam. hatta:))