10 Eylül 2009 Perşembe

Biraz Daha Dedikodu :)

Kendimi Gossip Girl gibi hissedecem bu gidişle. Ama yeni belgelere rastladım napayım. Üstelik soulfrog'um Caitlin'i sadece profilden görmüştü. Artık daha sağlıklı yorum yapabilir diye düşünüyorum:



Bir de bu Zach isminin hakkını veren mümin bir insan anladığım kadarıyla. Birlikte olacağı insanda aradığı özelliklere baksana:

Dating advice for dudes: “Be yourself and tell the truth,” says the star of NBC’s Chuck.

His dream girl: “A good sense of humor. Hopefully she’s beautiful. I’d like her to have a talent and be passionate about it. And her relationship with God – her faith –that is really big for me.”

His mission statement: “At the end of the day, I just want to find love like anybody else.”

OK'in Most Eligible Men listesine aldığı kişilerden biri olan Zach'in cevapları bu şekilde olmuş canlar. Listedeki diğer kişiler: Jamie Foxx, Jason Segal, Josh Harnett, Chase Crawford, Zach Braff, Dev Patel, Robert Buckley, Milo Ventimiglia, and Robert Pattinson.

Bir kadınsı muhabbeti de burada nihayete erdirirken xoxo demekten kendimi alamıyorum sayın izleyiciler.

12 yorum:

atmospheretic dedi ki...

caitlin' in profilini kâfi gördüm sanıyorum ki google hazretlerine caitlin crosby yazmadım bile:P hah şimdi oldu tamamını gördüm, yuvarlak hatlarına paralel bir yuvarlak bi yorum yapmak istiyorum: '' o son fondöteni vurmayacaktın yüze''

bunun pop şarkısını da dinledim mi tamam oluyor herhalde. çift seansta zach sevgilisinden hazzetmemek mümkün, garantisini veriyoruz:)

tanrı sizi korusun caitlin ve zach
- hey dude, keep an eye on this couple! ( aman diyim)

jazz dedi ki...

Yahu bu ikisinin çocukları olursa... Aklıma korkunç şeyler geliyor. O çocuğun kaşları ne olur zahir? Allah muhafaza hem yuvarlak hem de kalın olduğunu düşünebiliyor musunuz?

Zach, bulamadın mı başka hatun? Yaptığı müzik, müzik mi... Neyse. Hele bir de ukalaca "Her excellent music" demişler last.fm sayfasında, iyice iritée oldum.

manzanasverdes dedi ki...

Zuhaha, jazzcım ben de aynı şeyi düşünmediysem ne olayım kaş hususunda. Bence Zach'inkiler yine kabul edilebilir erkek için de, lan neyse ben bişi demiyorum, mübarek günde :D

Adsız dedi ki...

kendisinin yvonne ile olmasını ulusal kahramanlar beren le kıvanç tan bile daha çok istiyorum :) başkasıyla olmaz olamaz yakışmıyorlar valla..

ayrıca o listeye otobüs çarpmış suratlı pattinson ile arda turan ın hint versiyonu patel i kim neden almıştır hakkında soruşturma açılmalı.

manzanasverdes dedi ki...

adsız arkadaşım sanırım teknolojik sorun çözüldü, harikulade :D Pattinson anlam veremediğim bir popülariteye sahip tineyçler arasında, hadi ona Twilight etkisi filan desek neyse de, harbiden o Hindu çocuğun ne cazibesi var yahu? Gerçekten de bi şekilde ünlü olan herkes güzel/yakışıklı ilân ediliyor bence. Barney Stinson'ın Cheerleader Effect Teorisi gibi bişi attım ortaya farkettiyseniz :D

Adsız dedi ki...

(ellie tonunda söylüyorum) no no no no no.. :)) hayır çözülmüyor lanet şey.. eğer blogda o değişikliği yaparsanız çok sevinirim.. şu mesajların hepsini ben yazıyorum arkadaşım atıyor.. kendisi arkadaşı için bu zahmete katlanmaktan gocunmayan morgan grimes gibi süper bi insandır ve o da chuck fanıdır ama ben rahat edemiyorum :)) lütfen hallediverin, çok mu zor o şey, bilmiyorum da pek.. :)

atmospheretic dedi ki...

halledilecek bir sorun olmadığı görülüyor ama! blogda yorum yapabilme seçeneği ''herkes'' olarak işaretli. bu durumda senin de bir sorun yaşamaman gerekti. ama sen diğer bloglarda da sorun yaşamışsın sanırım:/ nerd(e) bu solution!

manzanasverdes dedi ki...

Tüh o zaman ya, soulfrog'un dediği gibi, herkese açık yaptık yorumları. Neden kaynaklanıyor acaba sorun? Nöbetçi nerd yok mu yakınlarda acep?

atmospheretic dedi ki...

pop upta deneyelim bir de bakalım adsız arkadaş, nerd nerd diye nice nicesine sarıldık ama:/

manzanasverdes dedi ki...

Jazz'ın formatı da aynı galiba, orda da sorun yaşıyor musun?

jazz dedi ki...

benim sitede sadece bloggerlar yorum bırakabiliyor manzanasverdes'ciğim çünkü daha önce tacizkâr ve lüzumsuz bikaç yorum görüp "herkes" seçeneğini kaldırdıydım :)

jazz dedi ki...

eklemeden edemedim, benim site diye bişi var ama kalbimin diğer yarısı da burada söyliyim :)

az önce 2 saatlik bir Chuck First Season, the first three episodes yaptık, pek süper geldi :)