3 Eylül 2009 Perşembe

Viva la Nerdulation!


Zachary Levi'ın yaklaşan doğum günü(hep bu kalıbı kullanmak istemişimdir) için(29 Eylül) hayranları hayırlı bir organizasyon akıl etmişler milyonlarca Chuck fan sitesinden birinde, ki şudur:

Zac'in de iyilikte onlardan aşağı yanı kalmamış twitter'dan verdiği yanıtlarda:

"ZacharyLeviI'm so honored to be supported by the smartest, kindest, coolest and most generous fans on the planet. Love & blessings to you all.
ZacharyLeviOh, and Viva la Nerdolution. ;)"

Hehe, yalnız bu son tweeti yazarken kafası güzel miydi diye sormak istiyorum. Nerdolution nedir dostum?
P.S: Resim de bizzat Zac tarafından tweetlenmişti birkaç gün önce, içinde bir nerd yaşadığına bir kanıt daha sanki.

3 yorum:

burrhole dedi ki...

bence nerdolution ( tabii ki insanın kendine yakışanı giymesidir demiyciim) nerdsel çözüm gibi bir şeydir. yaşasın nerdsel çözüm:P oluru bu sanki:D

manzanasverdes dedi ki...

Güzel oldu böyle, ama her bir yere nerdulation yazan kendisi, revolution hesabı.

jazz dedi ki...

yaw bu nerdolution niye Türkiye'de geçerli değil? d&r'a gittim geçen. bi tane kırmızı gömlekli nerd ilgilendi sağolsun. ben de kasada para öderken bi baktım bu kaybolmuş, içeri gittim teşekkür ettim, soğuk bi kafa sallama karşılığı aldım o kadar, günahım neydi benim? böhü...