1 Eylül 2009 Salı

Comic-Con Panel


Bayanlar, baylar ve Chuckseverlere merhaba diyerek ilk başlangıcımı yapıyorum. Sevgili manzanasverdes'e de yaptığım çeşitli kışkırtmalar ve bulaştırdığım Chuck sevgisi sonucu açtığı bu site için de teşekkürlerimi ve şükranlarımı sunuyorum. Let's spread ChuckLove everywhere!

Chuck'ı izlemeye başlamam geçen yaz cnbc-e'de tekrarlarını izlemeye başlamama dayanıyor. İlk gördüğüm bölümünün hangisi olduğunu hatırlamıyorum (sanırım Rachel Bilson'ın Lou'yu oynadığı bölümlerden biriydi) ama neyse ki 13 bölümlük bir diziydi de tekrarları sürekli yayınlanıyordu. Bu geek herif çekingen olmasının yanı sıra pek de yakışıklı ve kadınları kendine cezbedecek bir tipe benzemiyordu ve güzel olan da buydu zaten. Ayakları yere basan, gerçekte de varolan bir tipe benziyordu (beynine indirilen bir bilgisayarla yaşaması ve ajan olması dışında tabii). Böyle böyle takip etmeye başladım. 2. sezon ne zaman başlayacak diye youtube'dan trailerları aramaya başladım. Sonra Şubat'a kadar dayanmalıyım dedim, cnbc-e'de Şubat'ta başlayacaktı ilk bölümler. Ama benim manyak Chuck sevgim biraz ağır bastı ve Aralık'ta izlemeye başladım 2. sezonu. NBC'nin süper bir kanal olduğu kanaatine vardım. Ne de olsa Chuck, Heroes, The Office gibi dizileri bize kazandıran oydu. Bu kadar geçmişin özeti yeter. Comic-Con'dan bahsedelim biraz.

Her sene San Diego, California'da düzenlenen Comic-Con'a Amerika Birleşik Devletleri ulusal kanallarında yayınlanan dizilerin çoğunluğu (veya tümü, tam olarak emin değilim) paneller ve seminerler düzenleyerek dizilerin takipçileri ve basının sorularını yanıtlayarak onlara gelecek sezonla ilgili ipuçları veriyor ya da dizinin oyuncuları ile ilgili bilgiler alınmasını ve yönetmenlerin/senaristlerin gelecek projelerinden bahsetmesini sağlıyor. Ben de Türkiye'de yaşayan bir genç olarak bu panele katılıp 40 tane soru yöneltmek isterdim sevdiğim dizilerin panellerinde ama gelin görün ki bu pek mümkün gözükmüyor. Biz de youtube'dan oradan buradan izlediğimiz videolarla yetiniyoruz. Burada iki video paylaşmak istiyorum. Birincisi GiveMeMyRemote.com'dan alınma. Bu site bir tv dizileri fan'ının düşüncelerini ve haberlerini paylaştığı bir blog. Aynı şekilde Alan Sepinwall'ın blogundan da dizi haberlerine rahatlıkla ulaşılabiliyor.

Birinci video:

Chuck - Comic Con 2009 from Kath on Vimeo.



Ve ikinci:


Sevgiyle kalın ve bol bol Chuck izleyin!

P.S: Chuck müzikseverlerine de çeşitli paylaşımlarda bulunacağız tabii.

1 yorum:

manzanasverdes dedi ki...

Jeffster forever! Yani, geyik yapmıyorum, gerçekten eğleniyorum kendilerini izlerken ve dinlerken.