12 Eylül 2009 Cumartesi

Chuck The BIG Ass

Başlığa aldanıp sakın ola ki yanlış anlamlar çıkarmayın ya da çıkarın ki konumuz zaten ass ile yakından alakalı. Yvonne ile ilgili erkek okuyucularımıza bir güzellik yapayım diyordum, onun öncesinde daha büyük bir haber yakaladım. Daha büyük deyişimden kastım, göreceli tabii. Bunlar oyuncular olarak birlikte NBC' nin düzenlediği gecelere falan katılınca bize de bol bol malzeme çıkıyor tabii.

Ben fotoğrafı sonradan yüklüyorum ama o kadar eminim ki yazılanı okumadan fotoğrafı çoktan scan edip belleğinize indireceksiniz. Sözkonusu Chuck the big (!) ass olunca herkese hak verebilirim. Yvonne' nin hakkını yememek lazım tanıtımda büyük katkısı var.

Neden big ass? Çekilen ilgi büyük olsun diye. Tamamen yayıncı anlayışıyla alakalı. Yorumlarda gerekli kritiğin yapılacağına inanıyorum. Buyrun burdan yakın:

11 yorum:

jazz dedi ki...

çok fena çok... ben ki Rafael Nadal'e "quelles belles fesses" (anglo tercümesi = what a good ass!) diye bağırmış insanım, bu resimleri görmeyecektim işte...

çok fena çok...

joker dedi ki...

daha geçen gün kadınlar ve erkek poposuna olan ilgileri konulu kısa bi panel düzenlemiştik arkadaşlarla hemen üstüne bu ilginç olmuş.. :P :)

yvonne değil de bu yeni sezonda julia ling olmayacak mı ya ben ondan daha çok hoşlanıyorum şahsen, i can eat anything, o derece.. :)) sesi de çok fena. yvonne tapılacak kişi o başka ama gerçekçi hedefler belirlemek lazım :P

VendettA dedi ki...

İyi, hoş, eğleniyorlar yine, bu harika ekibin her zaman yaptığı iş tabii de ben ikinci fotoğraftaki bakışmaya takıldım. Benzer kaçamakları birkaç videoda da görmüştüm zaten. Zorlamayın işte daha fazla, şurada melek gibi kız dururken Caitlin falan olmuyor be Zach. :) Başkasını böyle gönül rahatlığıyla kabullenmem, kıymetini bil. :)

jazz dedi ki...

bu kaçamak bakışlardan daha fazla yakalamayı umut ediyoruz yoksa şu anki sevgilisiyle doğacak çocuklar birer kaş fırtınası olacaklar!

manzanasverdes dedi ki...

Ehuehueh, bu blogu gün geçtikçe daha çok seviyorum. soulfrog'un ass sevgisini yakinen biliyordum da jazz'ın Nadal olayını unutmuşum. Hatırlayınca güldüm çok. Bu Zach de çok flörtöz bi insan bence, bakmayın efendi triplerine. Beraber bi röportajlarında "i wanna kiss her more" demişti öpüştükleri sahnelerle ilgili olarak.

manzanasverdes dedi ki...

Lan soulfrog, ingilizcede büyük "i" var mı oolum? Ben aynı hatayı tez yazarken yapıyodum da ondan artık çok dikkat ediyom. Alınma yani.

jazz dedi ki...

tabi cnm deli flörtöz... bi yandan bi manitayı götürsün öbür yandan dizideki manitayı götürsün... beheeeyyy... ah yeni gençlik ah...

burrhole dedi ki...

vallahi ass' in büyüklüğüne i' yi de büyük yapıvermişim:D

anaam, o el ağza nasıl gitmiş, işveye bak zach'teki. aslında bu 4 foto bize bir kızı nasıl ass' a getiririz' in kısa özeti aslında.

foto1: uzaktaki kıza işve yap ( zach nice kızı alt eder; ein biri ağza popo dışarı)
foto2: çekim alanına giren kızla göz teması
foto3: kızın seni süzmesine izin ver, işte ben buna sahibim dedirttir
foto4: asıl ve en vurucu darbeyi burda yapan işveli zach' in poposuna ulaşan kız ' tadaaaaaaa' şeklinde gözlerini dikmek suretiyle başarısını taçlandırır. ( bu arada zach' in işvesi devam ediyor görüldüğü üzre, o ilgiyi canlı tutmak adına)

bana getirin artistik patinaj yapan kaba kaslı abilerimizi, getirin böyle malzemeyi tez bile yazarım vesselam!

zach' e 10 üzerinden 9 veriyorum. 1 puanı da şımarmasın diye kırdım.

manzanasverdes dedi ki...

Heleloy, artistik patinaj abisi dedin bi "noone's gonna love you"yu hak ettin bebek. Fonuna uygun görüntüleri sen döşe gayrı. You're good at that :P

atmospheretic dedi ki...

yaparız onu da yaparız.

Barakuda dedi ki...

ilk fotodaki duruşu braiz seda sayan'dan çalmış zac.. hatta o pozdan sonra 70.... 80... 90... reklaaaam.. reklaaamlaarrr da demiş olabilir öğrenme imkanımız yok malesef..

bu yvonne ın ayak hareketleri nasıl yauh öyle.. 3. fotodaki duruş.. ı ıh hiçbi kadın öyle duramaz.. durmaya çalışsa sırıtır..

ayrıca o yelek şeysinin de patrick jane'den sonra ilk kez zac'e yakıştığını gördüm.. ha arada gene dağlar kadar fark var.. o herif aşmış her açıdan..

ya ne kadar güzel enstantaneler yahu.. bizde olsa aha taciz etti..! bizden kaçmaz..! elledi..! zorladı cs bir sürü şey söylenir.. olay bu be.. rahatlık..