5 Eylül 2009 Cumartesi

Why Are These People Smiling?


Onların yerinde ben de olsam ben de gülümserim tabii. Bunlar efendim Chuck'ın executive producerları imişler(Soldan sağa Allison Adler ve Matt Miller). Executive producerın güzel Türkçemize tam olarak nasıl çevrildiğini bilenler beni aydınlatırlarsa da yıllardır süren ızdırabım sona erecek(sözlükte uygulayıcı yapımcı diye bir öneri olmuş, mantıklı, zira bu insanlar producerdan farklı olarak dizinin ana fikrini bulma, öyküyle ilgili fikir üretme işlerini de yapan yaratıcı bir grup). Allison Adler ve Matt Miller da Nerd Herd tişörtleri içinde yorgun ve fakat hayal ettikleri Chuck dünyasının birçok insanın paylaştığı bir hayal olacak kadar gerçek olmasından, yarattıkları dialogların birbirinden habersiz milyonlarca insan tarafından ezberlenmesinden memnun bir gülümsemeyle bakmışlar kameraya. Negzel lan.

3 yorum:

burrhole dedi ki...

executive kelimesine aşinalığım bir bu producer tayfasından kellidir bir de pokemon' un exeggcute' u vardı ordan:D hahah ilahi pokeyaratıcılar kelime oyunu yapmışlar yine:P

aha altta pokemon gücü:P

http://guidesmedia.ign.com/guides/9846/images/exegutter.gif

bir de star wars' ta varmış executor. apayrı şeylerden dem vurdum ama. serbest çağrıştı napayım.

manzanasverdes dedi ki...

O pokemonu hatırlamıyom ben, çok cinmişler öyleyse. Yani resmi görünce hatırladım da ismin hatırlayamadım. Gereksiz bir pokemondu zaten, ananas kafalı.
Bütün yolların dönüp dolaşıp Star Wars'a çıkması beni korkutmaya başladı. Kainat bize bir şey mi söylemeye çalışıyor yoksa?

atmospheretic dedi ki...

başka bir şey demeye çalışıyor olamaz, zira vcdler deforme olmadan şu izlemeyi erteleme işinden vazgeçmeliyiz. ama nasıl bir şeydir ki biraraya geldiğimizde pilot bölüm chuck'tan girip himym enstantanelerine bakmadan edemiyoruz. sözüm sözdür bir dahaki sefere 6 bölüm star wars' ı bitircez. ( çok mu oldu lan!)