22 Ocak 2010 Cuma

Zac resimleri

Resimler yeni değil ama ben ilk kez görüyorum.

Terliğe gel yarabbim.

Oha topu nasıl tutmuş öyle heyvan.

Obur bu resmen ha. Ben söyliyim.

Ayağa kalkınca daha fena oldu terlikler. Flip flopu anlayabiliyorum da bu nedir güzel kardeşim?

Yenmez o evladım.

Sörf tutkunu Keliforniya gençliği.

Köpek de sever tabii bunlar.

Demek o muhteşem saçlar böyle ortaya çıkıyormuş :)

Bu resim jazz'a gelsin. Gerçekten çalabiliyor mu sence bacım?

Zach gecesi yapacağız deyip duruyorlardı Zachary Quinto ile. Yapmışlar demek. Zac&Zac.

4 yorum:

Joker dedi ki...

bir büyüğün bir sevenin yok mudur uyarsın seni be zac.. ne o terlikler.. bu böyle geziyosa buz gibi soğur yvonne, biz boşa diliyoruz :)

jazz dedi ki...

Allahım o terlikler bu gece kabusum olacak benim, iğğğğrenç!!!

Gitar çalıyor bence ya, evinde de görmüştük sankim değil miiiğ Manzanam??

Aman Joker, ecnebi millet terliğe bakmıyor, sinerjiyi bozma sen...

manzanasverdes dedi ki...

Bu çizik kaşın yeni bi videosu mu ne varmış, onu yazıyorlar oraya buraya çılgın gibi. Sizin sinerji olayı tutmayacak bence gençler. Bırakın Yvonne mesut olsun Timotisiyle.

Unknown dedi ki...

Aslında cok guzel bir çekim varmış gibi duruyor aralarında ama bence biz yakıştırdığımız için olabilir,benim röportajlardan izlediğim kadarıyla Yvonne daha bir cool duruyor Zac genelde şebeklik yapıyor.Tim'de kızımızı Chuckfestte bile yalnız bırakmamış vala peşinden ayrılmıyor:P