11 Ocak 2010 Pazartesi

Chuck Vs. The Pink Slip



General said:
'' We have to protect the world from CHUCK''

3. sezonun mottosu da bu olmalı.

Sıkı durun...
p.s: Dakika dakika değerlendirebilirim tüm bölümü, ancak acele etmeme yanlısıyım. Yine duramadım 3. sezonun ilk bölümündeki şarkıları çalalım şurda dedim. Yine Frightened Rabbit atmışlar fona. Hem de Praha sahnesinde. Sonra Imogen Heap - Wait it Out geliyor ki... Sarah' nın tokat attığı sahneyle bitiyor. Vay Chuck' a vaylar Chuck' a. Gün boyu dinleyin...





SağlıCHUCKla kalın. ( Yeter ulan engel olamıyorum şu her şeyi chucklamaya!)

9 yorum:

chuck_bartovski dedi ki...

vavv habere bak. 3 cü şarkı harika ötesi. :)

Joker dedi ki...

uzun bişey yazmıyorum spoiler olmasın, hoş istesem de yazamam kendimde değilim çünkü gerçekten delirmiş vaziyetteyim. kıl tüy eleştiri yapanlar umrumda bile değil sana tapıyorum chuck.. burdaki chuck hem diziyi hem karakteri simgelesin. o kadar çok detay var ki zaten. off chuck ya chuck öz abim olsan keşke!!!! :))

(carina valla güzel değil :))

Joker dedi ki...

ayrıca emre bekman ı general bekman ilan ediyorum hemen çevirmiş sağolsun :)

jazz dedi ki...

Bence de Emre Bekman General Beckman'dır ve çok güzel çevirmektedir, Chuck olsun Flashforward olsun... Allah razı olsun, ne diyeyim başka :)

Barakuda dedi ki...

dizinin damar kısmısını chuckarım böyle işe diyerekten hallettik. kalanı da önce 303ü, sonra da 3ünü de baştan izleyerekten şettiririz. e hem izlemeyenler de izlesin. zaten spoiler almamak için deli gibi kasıyolar bi de burda zorlamayalım :)

bu arada soulfrog'un twitter karasularına uğramamak gerektiğini öğrenmiş olduk diziyi izlemeden, teşekkür ediyorum kendisine kim gitti kim kaldı erkenden öğrendiğim için :)

Barakuda dedi ki...

ya bi de bi aralar sözlükte geyik mi gönmüştü sanki emre bekman'la pınar batum evlensin gibisinden. başkası mıydı yoksa o? geleceğim nokta aynı ama.

valla kadını erkeği, yaşlısı genci, hepimizde bi pezevenklik potansiyeli var galiba. önümüze geleni başgöz etmeye çalışıyoruz arkadaş.

o zaman benimle yvonne bacı?mızın arasını yapacak gönüllü kişiler arıyorum ben de. mümkünse bu mutlu beraberlik havuzlu bir evle taçlansın ve kendisi havuzdan aynı şekilde çıksın, sonra reklamlar girsin..

içimde kalmıştı tutamadım :(

atmospheretic dedi ki...

Spoiler tuşum yoktu:P Zaten ilk bölümü nerdeyse promolardan öğrenmişiz, There isn't something to unexpected.

VendettA dedi ki...

Bu kadar süre bekledikten sonra aşırı doz Chuck paklardı zaten bünyeyi, 2 bölüm üst üste, bugün de 3.sü. Ama bir yandan da hafta hafta yayınlansaydı da iki hafta fazladan izleseydik diyorum. Tekrarlarla kapatırız artık o açığı da.

Unknown dedi ki...

Ertesi gün finalim olmasına rağmen 2 bölümü peşpeşe patlattım önce izledim sonrada Emre Bekman sağolsun altyazı geldikten sonra tam anlamadığım yerleri şöyle bir tekrarr üzerinden geçtim ,sonra bi bakmışım sevdiğim sahneleri tekrar izler olmuşum:))