10 Ocak 2010 Pazar

Yvonne Röportajı


Kahretsin dostum az önce kardeşimle hesapladık. TSİ 04:00 sularında Chuck'ın 3. sezonu başlayacak. Ama biz ne vakit izleyebileceğiz bakalım. Hele benim gibi 4 GB'a mahkum olanlar. Üstelik her ay aşıyoruz hiçbir şey indirmediğimiz halde. Her neyse, yeni bölümlere saatler kala bir Yvonne röportajı burada.

Favori kısmımızı da çevirelim bakalım:
IGN: Do you think it's better to keep Chuck and Sarah apart for now, or would you like to see them get together sooner than later?

Strahovski: It would be interesting to see what it would be like if they were a couple for awhile, but at the same time, everyone loves that tension between them. That's the drama of the show, that constant "Will they/Won't they?" question.


"Sizce şimdilik Chuck ile Sarah'yı ayrı tutmak mı daha iyi, yoksa yakın bir zamanda birleştiklerini görmek mi isterdiniz?" deyu sorulmuş. Gurban olduğum Yvonne da "Bir süreliğine çift olsalar nasıl olacaklarını görmek ilginç olurdu. Ancak herkes Chuck-Sarah arasındaki gerilimi seviyor. Dizinin dramatik yapısı da bu esasen, birlikte olacaklar mı yoksa olmayacaklar mı sorusu." demiş.

3 yorum:

Barakuda dedi ki...

oo davşanımın en beğendiğim pozlarından biri..

oyy valla sabah ben sabah 9 gibi kalkar emuleceyizime atarım linkleri, inerken uyurum bikaç saat daha. fıstık oldu bu. sınavlara ara. uyku bol. e chuck da başlıyor. amanınn..

kota olayınız için büttün küfür dağarcığımı serebilirim amma moralinizi daha da bozmuş olurum valla.

tepeden bakan, sabır versin diyebiliyorum :(

Joker dedi ki...

valla ben hiç sevmiyorum o gerilimi.. aynı acıları yeniden yaşamak istemiyorum.. bir çift olsunlar artık, birlikte olacaklar mı diye sormak istemiyorum. olsunlar. senaristlerimiz yeterince yaratıcı başka türlü problemler çıksın, niyeti bozuk kadın ve erkekler peydah olsun, kıskançlık krizleri falan..

Unknown dedi ki...

Bir ara MR%MRS SMITH gibi olsak fena olmazdı demişti bir röporajında,kendisi de sıkılmış anlaşılan bu çift olacaklar mı olmayacaklar mı olayından fakat güzel de oynuyorlar yahu insan gerçekten hissediyor o gerilimi.buarada sözleri var bu sezon sonunda birleştirecekler çiftimizi:))