5 Ocak 2010 Salı

Naif


New York Times Chuck'la ilgili bir haber yapmış. Baştan sona okudum. Ancak şu cümlelerde kendimi buldum:

“It’s the story of a guy in his 20s trying to figure out his place in the world — that sense of underachieving in life and knowing you were capable of more than you’ve amounted to, and what if that opportunity presented itself?” he said. “There’s a lot of people out there that feel like a Chuck Bartowski.”

Evet, 20lerini yaşayan, dünyadaki yerinin ne olduğunu anlamaya çalışan, hayatı başaramadığını, yapabilme yetisi olmasına rağmen bir sürü şeyi yapamadığını hisseden bir karakter Chuck. Bu yüzden onun ilerlemesiyle mutlu oluyoruz çok, bize benziyor. Gossip Girl'ün de yapımcılığını gerçekleştiren Josh Schwartz Chuck'ın çok daha geniş bir izleyici kitlesine ulaşabileceğini ve daha çok desteklenmesi gerektiğini düşünüyor bu sebeple. E haklı, Chuck Bass nere, Chuck Bartowski nere?
Bir de reyting rakamları dikkatimi çekti. Chuck yazar greviyle kısa kesilen ilk sezonunda en yüksek reytingini almış. İkinci sezon temposu artmasına, 3D bölüm gibi atraksiyonlarla daha çok tanıtım yapmasına rağmen reytingleri düşmüş. Ama karşısında How I Met Your Mother gibi bir rakip olduğu düşünülürse, çok da anormal değil bu vaziyet.

9 yorum:

Barakuda dedi ki...

dizi bir an önce başlasın da ben de tek bir capture a dahi bakarken içimin acıdığı anları yaşamaya devam edeyim. biraz daha zac röportajı okursak iyi olmayacak çünkü. naifliğe kavuşalım tekrardan.

jill'le tanışmaya giderken elindekileir toparlamaya çalışan chuck'ı özledim ben.

sarah'dan second first date'i kopardığı anda dünyanın en mutlu insanı olabilen chuck'ı..

çak bes az daha kasılırsa çak diye ayrılacak ortadan ikiye. akıllı olsun. hıncal uluç gibi gezinmesin ortalarda fularıyla.

(yazan adam)

manzanasverdes dedi ki...

Harbiden kim giydiriyor bunları yeaa?(Kim çıkarıyor bunları yaa?)
Dedem gibi giyinen liseli mi olur? Zekai'nin bayramlığı bile daha iyiydi bak.

joker dedi ki...

ahaha zekai nin bayramlığı :D gömleğin en üstteki düğmelerini de iliklemişti :)

chuck süper bi karakter yaa bitanemiz. bugün izliyorum e2 de.. sonlarında sarah ya "kendimi kandırıyorum bizim iş olmaz, olmayacak" temalı cümleleri sıralarken içim acıyo, adama sarılmak istiyorum gel kırmızı kutuda ayyaş tuborgu içelim kanka falan demek istiyorum.

böyle keşke bi kolaj hazırlansa tüm dizilerin en kral karakterleri zamanın televolesindeki "siyasiler" gibi lafları sıralasalar en sonunda chuck galip çıksa filan, bu tarz montaj hayallerim var :) bantın sonunda "yess!" desem şöle üçlük sokmuş gibi. çünkü o her şeyin en iyisine layık, burası burbank alayınaa gider! :)

Barakuda dedi ki...

ana.. pcden de halloldu benden bi parça olan blogger sorunum :D

sol şeridi açın yardırıcam ben.

onayla benii

(yalnız kendimi bu sakil mesaj sonrasında çok özlediğim kişi chuck bartavski'ye benzettim)

daha fazla antipatikleşmeden şarampole yuvarlanayım bari.

(naif başlığı hiç eden ulvi)

manzanasverdes dedi ki...

İstesen de benzeyemezsin o bir tane çünkü, sahte okey ulvi :)

chuck_bartovski dedi ki...

Naif insan kendini ölzeten insan. Chuck bartowski :)of of. birtaneymişim gözlerim yaşardı.

atmospheretic dedi ki...

Bu ne ulvi' dir gidiyor:) Dünyanın binbir türlü ulvisi var dedirtiyorlar adama:P

Cahey dedi ki...

çok az kaldı. aboooov..

jazz dedi ki...

Naif maif ama canlandıran herifin Republican olması çok gıcık. Neyse ki oynadığı karakter kendisi gibi tavırlar saçmıyor ortalığa "Cizız yardım etti saolsun nihohaha" şeklinde. Yoksa fena yapardım bak.