22 Ocak 2010 Cuma

Sarah Walker=Jenny Burton=?


Birinci sezonun 4. bölümü sonundaydı değil mi, Chuck Sarah'nın yeşil kapılı dairesine elinde zeytinsiz pizzalarla gelip "Sana dair bildiğim tek şey zeytin sevmediğin, küçücük bir şey de olsa "gerçek sen"le ilgili, bana söyleyemez misin?" demişti. En azından göbek adını söyle diye yalvaran gözlerle bakarken Sarah yine bir şey dememişti de Chuck peçete almaya giderken kendi kendine "Lisa, my middle name is Lisa" demişti. Zaten ikinci sezonda Chuck vs. The Cougars'da da gerçek isminin Jennifer Burton olduğunu öğrenmiştik.
Ancak Ausiello'dan aldığımız spoilera bakılırsa Sarah Walker'ın daha da bir gerçek ismi olabilir:

"Question: Yvonne Strahovski has said that we’ll find out Sarah’s real name on Chuck this season, which leads me to assume that we’ll have a Sarah-centric episode at some point in these first 13. Any clue when that’ll be? — Mary
Ausiello: Episode 8 — the first one back after those damn Olympics."


Lanet olası olimpiyatlardan sonraki ilk bölümde(8. bölüme tekabül ediyor) yine Sarah'nın geçmişine yolculuk yapacağız anlaşılan. Bunlarda da ne geçmiş varmış arkadaş. Didikle didikle bitmiyor. Tam her şeyini öğrendik sanıyoruz yine başka sırlar gizler çıkıyor. Yahut Ausiello amca bizi fena halde yiyor. Takdir sizin.

5 yorum:

Joker dedi ki...

jenny i zaten çok net duydu da lisa yı duymadı sanmıştım ben.. sonradan posterin arkasında not ettiğini görünce az fırlama olmadığını da anlamış oldum chuck ın :) kontrol etmedim ama lisa da yazıyordu diye hatırlıyorum. signs ın çaldığı müthiş bölüm sonundan bahsediyor ve netten repliği kopyalıyorum..

Chuck: Oh and, uh, just so you know, I am going to get this thing out of my head, one day. I will! And when I do, I'm going to live the life I want with the girl I love. Because I'm not going to let this thing rob me of that. I won't!

hastasıyım. :)

VendettA dedi ki...

Jenny Burton da fake isimdi zaten, bölüm sonunda (204) Sarah'yı CIA'e alan zenci müdür amcamın lafını aktarayım:
"In San Diego, you go by Jenny Burton. In Wisconsin, it's Katie O'Connell. Cleveland, it's Rebecca Franko. Funny thing is when I looked at your birth certificate..." sözünü bitirmeden Sarah kesiyor lafı.

Bahsi geçen iç parçalayıcı 104 finalini defalarca izlemişimdir, Chuck'ın o hali... Sanırım artık hak etti gerçek ismini öğrenmeyi onca yaşananlardan sonra.

chuck_bartovski dedi ki...

off offf serah daha ne sırrın var kızım. heyacanlandım şimdi. acaba annesi kim onu öğreneceğiz yada ajanlığa adımlarını nasıl attığını mı öğreneceğiz. oyy oyyy.

manzanasverdes dedi ki...

Evet o amcanın konuşmasını hatırlıyorum da, babası, okul arkadaşları filan Jenny diye çağırınca gerçek ismi olduğunu düşünmüştü ben. San Diego'daymış zaten ajan olmadan önce. Neyse bekleyip görecez. Ya da siz göreceksiniz ben kim bilir ne zaman görecem.

Unknown dedi ki...

Ben Sarah'nın Chuck'a kıyak olsun diye bu malum bölümde kendisinin sölemesini istiyorum adını ama bakalım neler olucak.bide beklememiz gerekıcekmiş 2 hafta.umarım çok merak ettircek şekilde bitirmezler de bizi hasta etmezler :P
PS:Ben şu posterde lisa ismini gördüğümde çok şaşırmıştım ne kulak varmış be demiştim:)