18 Ocak 2010 Pazartesi

67th Golden Globe

Joker arkadaşımız geçen gün bir tespit yaptı ve dedi ki: "Zach ve tekkaş manitası ayrılmışlar". Ben de dedim, inanmam zor biraz onlar nicedir birlikteler falan. Ama içimden bir ses diyor ki sinerji yarattık dostlar, Chuckseverler. O Zach denen dümbük rilicısla Yvonne isimli tavşandan tanrıçayı sinerjimiz ile bir araya getireceğiz, nahanda yazdıydı dersiniz.


Baktık şimdi bu resme ve ne gördük? Golden Globe ödül törenine "YALNIZ" gelinmiş. Tekkaş ortalarda görünmüyor, garip pop kılıklı albümünün peşinden koşuyor hanfendi.

Bu resimde de benim çok sevdiğim diğer bir NBC dizisi olan The Office'in oyuncularından Phyllis Smith ile dansediyor Mr. Zach the rilicıs.

Bir de sunum yapmış. Allah kısmet eyler de Chuck'ın da Emmy ödülü aldığını görürüz umarım bir gün...
Ve huzurlarınızda semptaik Tavşan Tanrıça Yvonne. Ne giyse yakıştırıyor gönüllerin sultanı. Severek ve kızarak takip ediyorum kendisini. (Bkz: Sarah'nın ruhani dengesizleşmesi).

Şu tekkaşa on basarsın kızım sen. Yandan yemiş tekkaş. Peh.

5 yorum:

Joker dedi ki...

yapıcaz yapıcaz yoğunlaşalım yeter ki :) reelde bunu istiyorum. dizide de bölümlük değil kalıcı bir güzellik girsin, casey i maymun etsin chuck da bol bol maytap geçsin.. bunu iyice hak etti artık :)

Seyhan's In The Action dedi ki...

Umarım şu Man Men zımbırtıları kalkarda Chuck gibi dizilere yer açılır. Sunumu izledim yakmış hani.

Barakuda dedi ki...

valla naçiz ömrümün kazık listesine eklenecek fazladan bir ismi dahi kabul edebilirim ikisini bir çift görebilme şartıyla.

yvonne iyi giyinmiş. oluru aldı benden. chuckfestte de acayipti.

hadi sevişin artık.

manzanasverdes dedi ki...

Yvonne işte be. Kadın dediğin böyle olur. Yalnız, birisi sözlükte yazmıştı Zachary Levi'ın dev olduğunu gördük bu ödül töreninde diye, gülmüştüm. Harbiden dev gibi görünüyor o resimde.

Unknown dedi ki...

Zach pek şık olmuş yaf görmeye alışkın olmadığım cinsten.Törenler fln başlayınca böyle oluyor herhalde yoksa genelde saç sakala karışmış gezmekten hoşlanıyor gibi:)Yvonne herzmnki gibi gayet şık.Buarada bu Mad Men 'in kaçıncı ödül alışı yeter bence diğerlerine de sıra kalsın :P