4 Ocak 2010 Pazartesi

Sarah Lancaster 70'lerde

Bu postu birkaç hafta evvel hazırlayacaktım lakin capture alamama gibi modern zamanlara has teknolojik bir sorunum vardı. Bugün halleder halletmez o anki heyecanımla olmasa da hemen sizlerle paylaşmak istedim.
Keşfettiğim günden beri çevremdeki herkese bulaştırmaya çalıştığım bir mutluluk virüsü olan That 70's Show isimli güzide dizinin arka arkaya izlediğim bilmem kaçıncı bölümünde(biliyorum: 5x6) Sarah Lancaster'ın bizim Eric Forman'ın Donna'yla ilişkisine dair ufak çaplı bir aydınlanma yaşamasını sağlayan slutty bir college girl olarak rol aldığını görüp, tipik Türk izleyicisi gibi "anaa, Ellie lan" diye tepki verdim. Söz konusu Ellie için:

12 yorum:

Seyhan's In The Action dedi ki...

Her zamanki gibi tatlı, şirin, güzel, mükemmel!

clair de lune dedi ki...

Ellie haliyle daha güzel :)Sarışın halini pek beğenmedim.
(İç ses: şu diziye de başlamanın zamanı geldi, 2 seneden beri anca :p )

Barakuda dedi ki...

7/24 buz ayaklarımı sımsıcacık yaparken aynı zamanda iğrenç bi görüntüye sebebiyet veren patiklerimle, umut sarıkaya'nınki gibi diz izi yapmış eşofmanlarımla, sağ çaprazımda her daim açık olan emektar sony tv'min yanında, popo derimle bütünleşen şükela sandalyemle beraber ilk defa blogger.com uzantılı adreslere pcmden olmasa da laptopumdan ulaşabiliyorum şu an çok mutluyum! yoksa devran dönüyo mu lan. çölde kutup ayılarıyla bachelor's party sona mı eriyor! yok be olm heyecan yapma her şey aynı işte altı üstü bi ayar yaptın giriyosun. neyse hoş ama eheh.

deneme bir kiiiiiiii deneemeeee
deneeee deneeeeeeeeeeeee

oldu diyin a dostlar :(

manzanasverdes dedi ki...

Oldu oldu, gazan mübarek olsun.

joker dedi ki...

ooo hayırlı olsun :) ne çok ortak yönümüz var değil mi? sende patik bende yelek, gerçi ben sadece çok soğuk olursa giyerim. eşit derecede iğrenç giysiler, çaprazda duran emektar 37 ekran, kıçla bütünleşen koltuk falan.. öyle anti karizmatik bi kılıkla geziyorum ki bir gün apartmanın içinde karşılaşıp alkolün etkisiyle yakama yapışmasını hayal ettiğim seksi komşum gelse, üstünde bulunan victorias secret mamülü transparanı kastederek "geceliğim sökülmüş sizin evde dikiş seti var mı içeri gelsem diker misin" falan demek amacıyla kapımı çalsa, kapıyı açmamla fikrini değiştirip geri gitmesi bir olur yani.. pardon kardeş yanlış bastım falan der. acınacak vaziyetler yemin ediyorum :)

ha bi de manzana lakers ojeleri güzelmiş :)

manzanasverdes dedi ki...

ahah, ben lakers amacıyla sürmemiştim ama olsun, eyvallah.
Sen yine de ne olur ne olmaz daha cool bir şeyler giy de otur. Mazallah Barney Stinson gibi olursun. suitjama giymeden tek bir gece geçirdi, onda da kapıdan kaçtı kızcağız bunu dede entarisiyle görünce.

Barakuda dedi ki...

70'lerde olan lenkestır değil de biz miyiz yoksa yahu ahaha.

başlığın adının değiştirilmesini talep ediyorum sayın adminim.

+rep.

bi de 2.fotoda arkaplanda kopan arkadaş o an neler hissetmiş elleri havadayken çok merak ediyorum doğrusu.

manzanasverdes dedi ki...

Arkada kopan arkadaş parti dolayısıyla kopuyor da, sanki Wisconsin'de değil, Konya'da eşşoğlueşşek.
Ben ruhen 70lerde yaşıyorum da, sizi bilemeyecem.

joker dedi ki...

benim hiç 70ler 80ler vs ilgim olmadı ya memnunum ben çağımdan.. 364 gün suit giysem giymediğim tek güne denk gelir zaten. bizim kaderimiz böyle, ölümüne murphy.. hem insan evde nası öyle oturur yaa ev ulan yayılmaktan ibaret yani :D bi de eşşeğe altın semer vursanla başlayan bi söz vardı ona girmek istemiyorum :)

atmospheretic dedi ki...

O kopan arkadaş shake shake shake yapıyor eller havada, bel bölgesi muntazam kıvrak:D

manzanasverdes dedi ki...

Shake your groove thing, shake your groove thing, yeah yeah.

vmars dedi ki...

scrubs ta gift shop girl dü bi bölüm.şirin insan bence.