20 Ocak 2010 Çarşamba

Ahanda reyting

Awesome üzerine hayat memat meselesi bir şeyler olduğunu anlıyorum spoilerlara göz ucuyla bakarak. Clair de Buy More Fight Club'a döndü demiş 3x4 için. Bir de Superman teşrif etmiş galiba. Neyse. Reytingler geçen haftaya göre çok az düşmüş ama hala iyi.

8 p.m.

FOX: "24" (10.6 million viewers, 6.1/9 households)
ABC: "The Bachelor: On the Wings of Love" (10.1 million, 6.4/10)
CBS: "How I Met Your Mother" (10.5 million, 6.2/9)/"Accidentally on Purpose" (9.6 million, 5.7/8)
NBC: "Chuck" (6.7 million, 3.9/6)
The CW: "One Tree Hill" (2.2 million, 1.4/2)

18-49 leader: "How I Met Your Mother" (4.0)


Bu arada arkadaşlarım spoiler vermemek için post atmamazlık etmeyin. Yapın bir şeyler şenlendirin buraları. 3. sezon gelecek diye bekler dururduk, yurtta ve dış temsilciliklerde kutlamalıyız bunu.

9 yorum:

Unknown dedi ki...

Spoiler vericem die korkmayın demişsin ama gözucuyla baktım fln deyince de çekindim brz güzelim bölümü mafetmeyelim:))şu kdrını söliim captain awesome'ın öle bir sahnesi var ki hani sizin şu herseferınde püskürdüm dediğiniz sahnelerden:D genel olarak değerlendirirsem de Süperman'imizin olaya girişi süper eski alışkanlıklarından olsa gerek :P Bölüm brz giriş gibi olmuş hani yeni bir karakter bu niye geldi şimdi,ne oluyor fln oluyorsun,sonraki bölümlerde patlak vereceğini düşünüyorum..Haftaya da Kristin Kreuk..

SirEvo dedi ki...

Şunun 1 bölümünün çevrilmesinde de katkım oldu ama ilk bölümü izledikten sonra bir daha hiç izlemedim. Böyle de sevenleri olduğunu görünce insan merak edip izlemek istiyor vallaha. :D

Barakuda dedi ki...

yok valla ben yazmam daha detaylı yorumlarımı.. içime sinmez.. sinerjiyi manzanasız yaratmak olmaz eheh..

in manzana we trust :P

reytinglere +rep

Unknown dedi ki...

tmm ozmn hadi manzana sen de izle de burda öyle bir enerji oluşturalım ki daha yeni insanlar katılsın:P bak sirevo da izlemeye karar verdi zaten değil mi:D bide su reyting olayına bizi de kattıklarını varsaysak gör sen ozmn şenliği :D

SirEvo dedi ki...

Yok ben karar aşamasındayım. :P

Joker dedi ki...

o zaman benden sarah walker a gelsin. david guetta ft akon - sexy bitch!

burrhole dedi ki...

''Being a nerd pays off''

chuck_bartovski dedi ki...

NBC: "Chuck" (6.7 million, 3.9/6)mi güzel güzel izlemye devam devam :D haber için sağol :D

chuck_bartovski dedi ki...

Aşk için ölmeli Aşk o zaman Aşk.
Chuck ı izlemili Chuck o zaman Chuck. (blog nefis blog) dün gece 12 de yorumumu görünce aklıma geldi. ahh içimde tutamadım.