31 Aralık 2009 Perşembe

Zach Levi röportajı

Genç kızlarımızı, özellikle "Chuck" delisi olup bizi burada bazen (kusura bakmayın ama öyle) deli eden kimi Chuckseverlerimizi mutlu edebilecek bir röportaj var efendim. Tabii röportaja ulaşmak namümkün (şimdi namümkün nedir diyecek kadar gençler var burada, onu da tercüme edeyim, namümkün "mümkün değil" demek). Ama elimizde röportajın resimleri var. Nereden ele geçirdiğimizi sormayın. Buluruz biz. Çok çalışan bir Chuck ekibiyiz. Yemiyoruz içmiyoruz, haber vermek için çırpınıyoruz. Haksız mıyım manzana'cım canım bacım? Hadi gelsin resimler, altlarına da bendenizden minik yorumlar.

Beyler siz de kabul ediyorsunuz ki bu adam gerçekten çok yakışıklı, üstelik başarılı, yetmezmiş gibi bir de Amerika'da 7-8 milyon insanı her pazartesi ekran başına sürükleyen bir dizinin başrol oyuncusu. Ancak dün bu resmi gören bir arkadaşımın ilk tepkisi maalesef şu oldu:
"Jazz bu ne ayol? O burun deliğinde değil fındık, ceviz bile kırarım ben!" Çok üzgünüm ama kız haklı...Biliyorduk, hepimiz biliyorduk. O bir oyun delisi. İnek dediğimiz tiplerden. Ama artık inek kavramı değişti. Şükürler olsun yarabbim ki artık inekler o içi boş yakışıklı/güzel insanlara on basar oldular, kendilerini göstermeye başladılar. Öyle değil mi?Şimdi şu miniminick yazılı sayfadan okuyabildiğim birkaç satırı aktarayım:
"Zach'in evinde kendinizi baba ocağındaymış gibi hissedersiniz (evet, böyle tercüme edesim geldi). Odalarda tanımadığınız insanlarla karşılaşıp da tanışmamanız çok zordur, üstelik evin yatak odaları o sıralarda mali sıkıntıda olan arkadaşlarına yer sağlamak için her zaman müsaittir (bu da ne demek oluyorsa?). Pazar günleri ise evde kilise günüdür. (Koyu dindar bu adam)."
"Büyüdüğüm sıralarda kızlarla tanışıp, arkadaşlarımla yakınlık kurduğum zamanlarda Tanrı hep yanımda oldu" diyor Zach Levi, ben de "dostum kızlar mı çarptı seni, neler oluyor?" diyorum. Manzana ya, bu adam kesin Republican. Doğum günü pastasında bayrak var, devamlı Katolik laflar edip duruyor. Belli bunun Republican olduğu. Democrate severim ben, hoşlanmadım bu işten.Röportajın devamında da yine dini laflar etmiş. Başımıza misyoner mi kesilecek nedir?
Neyseki sonraki safhada "Macera filmlerini severim çünkü ben bir erkeğim (offf, çok klişe) ve ortalıkta koşup silah çekmeyi araba kovalamayı severim" diye konu değişmiş. Ortalıkta koşup silah çekmek derken neyi kastediyorsun Zach? Kurtlar Vadisi'ne mi özendin? Başımıza iş aldık. Türkiye'ye gelmesin bu adam.

Hepinize iyi seneler, sağlıklı ve güzel günler dilerim sevgili Chuckseverler.

6 yorum:

manzanasverdes dedi ki...

Yav süper olmuş post, ben de sana bu renkli, büyüklü küçüklü yazma işini soracaktım. Yapamıyorum onu ben.
Her neyse, bence de Republican bi insan ve tabii ki Democrate olanı tercih edilir Amerikalı'nın, öylesi ehven-i şerdir.(Açıklamayacağım, merak eden, varsa eğer, lugate baksın).
Herkese 2009'dan daha iyi bir yıl diliyorum. Chuck sizi kutsasın, amen.

jazz dedi ki...

Sevgili manzana'm büyüklü küçüklü renkli yazmayı hepsini çözeriz :)

Ama bunlar Adam Baldwinle birlikte Republican kesildiler başımıza, iyice dellendim ha...

Ayrıca 2009 bitsin de 2010 süper mükemmel bir sene olsun! Sağlıklı olsun, neşeli olsun, herşeyden olsun!

Barakuda dedi ki...

(yine gurbet ellerde yazıyorum böyle şansın..)

nefret ediyorum bu söylemlerden. çok salakça hatta. neymiş efendim?

"Büyüdüğüm sıralarda kızlarla tanışıp, arkadaşlarımla yakınlık kurduğum zamanlarda Tanrı hep yanımda oldu"

tanrı senin yanında olmuş ama bazı kişilerin de arkasında fortçuluk yaptı alenen ondan haber ver zek?

geçecekler bunları. kaba etleri rahatken desteksiz atmak gayet kolay. bu din dalaveresini çıkaran herkesin ruhuna kattırıyım.

2009 hayatımın en rezil yılıydı. 2010'dan da beklentim sıfır. daha kötü olacağını biliyorum. ay ama inanmazsan olmaz ki pozitif düşünnn" diyenlerin itinayla anasına bacısına dedesine kuzenine eltisine eniştesine küfrederim.

2005te keşke 17 yaşına dönebilsem diyordum.

2006da keşke 16 yaşına dönebilsem diyordum.

2007de keşke 15 yaşına dönebilsem diyordum.

2008de keşke 14 yaşına dönebilsem diyordum.

2009da keşke 13 yaşına dönebilsem diyordum.

ne zaman keşke doğmasaydım dediğim anlar gelecek acaba. en azından istikrar abidesi bir yaşamım var. istikrarlı düşüş.

geçen çocukluk fotoğraflarına baktım. hepsinde gülüyorum. umut varmış demek. yaşanılan andan zevk almak varmış.

şimdi fotoğrafım yok...

ben artık dilemiyorum kendime birşey. diledikçe g.te daha pis giriyor çünkü.

buradaki "ay sevdim bunu ben lan" dediğim herkes için -en ufak bir gerçekleşme ihtimali varsa- harika bir yıl ve harika bir yaşam diliyorum. sıfır dert sıfır tasa.. acımasızlık ve coldhearted şeysinden uzak bir kişilik diliyorum.. empati diliyorum.. mutluluk diliyorum..

sevgiler..

sadece sevgilerimi verebiliyorum..

çok sunay akın oldu lan normale döniyim..

2009un ak 1987'ye bişey olmasın..

manzanasverdes dedi ki...

Bence en güzelini dilemişsin. Dünyayı empati kurtaracak arkadaşım, ama artık çok zor görünüyor herkesin günden güne daha da bencilleştiği yeryüzünde. O zaman bi Necdet repliği gelir aklıma hemen:
"Umut her zaman var ve olmalı da ve bunun için de mücadele etmeli."

joker dedi ki...

blogu ne kdr özlemişim yaa ee 1 senedir girmiyordum ne de olsa puhaha :P

evet çok iğrenç bi espri.. peki aşırı dindar ve cumhuriyetçi zach kdr iğrenç olabilir mi? asla.. hıyar herif, o güzelim gülüşünden sempatik suratından utan be. insan tipine göre siyasi görüş seçmeli bence :P neyse ya gene de sevmemek olanaksız adamı.. chuck bu başka şeye benzemiyor. birazdan başlasın da izliyim e2 de.. sarah ya çıkma teklif etmesi, dropped eşliğinde hazırlık, casey nin fotoya ateş ederken dahi "kıyamaması", morgan ın telefonda bir subay edasıyla konuşup chuck a yardımcı olması ilk aklıma gelenler.. :)

ayrıca, tanrı nın dahi kurtaramayacağı ruhlar vardır.. hoş, bunu istediğini de sanmıyorum.

atmospheretic dedi ki...

Şişşşştt susun. Masanın altına girin. Suuuussss, şşşşş.

Zac Levi' nin portresi çizilse yağlıboya ile boyansa burun deliğini karadelik olarak gösteririm. Ceviz kırmak tespiti güzel. Kırırım:P Bunu böyle kullanmak çok güzel dişye ha bire tekrar edicem.

Çok relicıs adamlar bende kırmızı alarm verdirtiyor. Amacınız ne dostum, kendi kendinize yaşayın yüce tanrınızı satılık tanrı istemiyorum. Misyonerler tanrı satarlar demiş miydim? Zac' den temiz birinci el Tanrı mı?