27 Aralık 2009 Pazar

R U Ready?

Neye hazır mısınız biliyor musunuz? Kaş açısından zengin çiftimizin Karayiplerdeki ağızdan öpmeli(Fırat evet :)) fotoğrafına. Kız tarafı göndermiş. Görmek istemeyen başını çevirsin. Here it comes:
Hazır magazinci ruhum ortaya çıkmışken, bir de şu fotoğrafı temaşa edeyim isterim. Zira çok konuşulan kaşlar burada ayan beyan ortada.Ben el fetişisti olarak hemen ellere odaklandım tabii, ancak notum tahmin ettiğimden de düşük oluyor maalesef gelin kıza.
Jazz kaşları yorumlayacak, ben elleri hallettim, soulfrog senin ilgi alanının dışında mı kaldı acaba bu fotoğraf?

8 yorum:

jazz dedi ki...

Diyorum ya manzanam, "ettiğini bulursun". Zach Levi evladı da bir gün ettiğini bulacak. Bu ne çirkin kaşlı ve biraz(!) egosantrik bir kadındır da bununla bir ilişki yaşarsın be insanevladı? El konusunu sana bırakıyorum ama tırnakların köke kadar törpülenmesini müzisyen(!)liğine bağlıyorum. Ha bir de düzgün törpülense neyse...

atmospheretic dedi ki...

Hahah:D Söz konusu crosby ass dönüp yorum bile yapmam:P Seçiciyim.

manzanasverdes dedi ki...

Aferin gız. Yılbaşında masanın altında olacan ama di mi? Bi yere ayrılma bak. Bi güzellik düşünüyom, bakalım başarabilirsem.

atmospheretic dedi ki...

Ordan kimse ayıramaz beni. Oyy masam benim. Yılbaşında şunu yapalım diyenlerin üstüne masamı salıyorum. Of güzellik sensin anacım, olsun di sen:D ( yaşa sen iç anadolu kültürü)

manzanasverdes dedi ki...

Geçen sene ne güzel yalnız idim. Kitabımı okur, tv'de zaplar, arada sözlükte loser görünmemeye çalışan loserların entrylerini okur idim. Ben de bi masa bulayım bari :D

jazz dedi ki...

Tutmayın beni yolayım şu kaşların hepsini ya!

manzanasverdes dedi ki...

Jazz
"şişt şişt, sakin ol,
sinirlerine hakim ol."
demişti Sertab yıllaaar önce.

Barakuda dedi ki...

pis karı diye birşey vardır. isterse süper hatlara sahip olsun isterse nurcemali amaniii dedirtsin pisse iş biter. mide bulandırır. hayattan soğutur.

bu pis karı işte tam bi pis karı. midemde guruldamalara neden oluyor bu insan ziyanını görmek. zac le de felaket çifti gibi birşey olmuşlar. zac de pis galiba. yvonne la çıkın nolur yeaa diyişlerim için pişmanım.. bryce kişisi uygundu aslında ya.

clubber lan bu karı. git nişte sokak ortasında kop kulüplerin önünde.