29 Aralık 2009 Salı

2010'un en çok beklenen yapımları


Tabii ki Chuck'ı yıllarla ifade edilebilecek bir sürede beklediğimiz için biliyoruz ki listede var. Bu araştırmada da en çok beklenen 32 yapımın içinde dizimiz.

"The waiting is the hardest part: 32 of our most anticipated 2010 entertainments"

1. The return of Chuck (premières January 10)Almost as soon as Chuck’s much-improved second season began last year, speculation about its fate raged; in spite of a major reboot that included attention to serialized show elements; a much looser, funnier ensemble; and an unabashed embrace of nerdtastic pop-culture references, the show wasn’t drawing a crowd. Websites with “Save Chuck” headlines popped up all over the place, and star Zachary Levi orchestrated an outing to show-sponsor Subway that numbered in the hundreds. Finally, at almost the 11th hour, NBC came through with a third-season order, and show-runner Josh Schwartz has ensured it will thank supporters in a big way. Just when the Chuck’s-on-the-sidelines formula was growing stale, Schwartz shook things up by imprinting Chuck with a host of new spy skills—à la The Matrix—and thus Levi will be at center stage again. Expect many Casey witticisms, too.

Yalnız "à la The Matrix" denmiş Chuck'ın yeni kabiliyetlerinden bahsedilirken, gayet komik değil mi?

Listenin devamı ve haber için tıkla.

6 yorum:

clair de lune dedi ki...

Bu 2010'dan ne çok şey bekliyoruz yalnız senelerdir bkz: 2010 dünya basketbol şampiyonası
bay Tanjeviç'e katlanmamız için de 2010 önümüze sürülmüştü gerçi bir de ama o kısmı yalan oldu neyse
2010 takviminde en önce kavuşacağımız yapım olduğu için ben de Chuck Chuck Chuck diyorum :)
"nerdtastic" sözcüğünü de beğendiğimi ifade etmeliyim :)

manzanasverdes dedi ki...

"Tastic" eklenerek yapılan sözcükleri ben de çok seviyorum. NPH de çok yapıyor onlardan. Emmytastic bile demişti adam yav.

jazz dedi ki...

Tam da 3 tane sınavın öncesine Chuck'ın 3 tane bölümünün konulması beni sinir harbinden sinir harbine sürüklüyor sayın manzana, sayın clair. Ne olduğumu şaşırdım artık...

manzanasverdes dedi ki...

Olsun, ben de birileri indirmeden seyredemeyeceğim zaten. Belki beraber bile seyredebiliriz senin sınavlardan sonra. Daha hayırlı olur belki :D

joker dedi ki...

bu sahnede tang gittikten sonra lester ın "hadi bi daha izleyelim" demesi her seferinde koparır. ayrıca çift sayı ile biten bir yıl demek haziran ayında futbol demektir coşturur. hele 3 yılın sultanı dünya kupasıysa.. yeni yıldan beklentime bak, yazın dünya kupası var.. peh. işte derhal sonlanması gerektiğine bir işaret daha..

clair de lune dedi ki...

ben size indiririm canlar :)