26 Aralık 2009 Cumartesi

Cik cik sevgililer

Ayy çok tatlu yeaaa diyemeyeceğim fotoğraflar göreceksiniz birazdan. Siper alın :
Bunu Caitlin göndermiş, altına da şöyle not düşmüş cıvıldarken: "Boys making girls breakfast = equals brownie points & yumz."
Ben fen liseli erkek arkadaşların yaz tatili fotoğraflarını biliyorum, aynen böyle rezillikler yapıyorlardı poz verirken. Ama onlar liseli, ergenlik çağında, üstelik hem fen lisesinde hem de yatılı kalmak zorunda olan zavallı çocukcağızlar olduğundan onların saçmalaması normaldi. Şu koskoca herifler napıyor allasen? Hadi yaptın kendi aranda eğlendin, niye halka açıyon? Kızlara kahvaltı hazırlıyorlarmış, amman da ne yummymiş. Bu kız da amerigan tikkysi değilse ne olayım.
Bunu da Zac gönderiyor aynı dakikalarda ve şöyle diyor: "Mid day drinks with one of God's beautiful backdrops. So blessed. "
İyi diyon da senin çizik kaş napıyor Zac'im evladım?
Gördüğünüz üzere sevgili takipçiler, oldukça objektif bir habercilik anlayışımız var. Sevdiğimiz ve sevmediğimiz şeyleri açıkça dile getiriyoruz. Hayranız, diziyi çok seviyoruz diye herhangi bir yapmacıklık sergilemiyoruz. Ama farklı görüşlere de açığız tabii.

1 yorum:

jazz dedi ki...

Ben bu tekkaş'ın saçını başını yolarım demiş miydim daha önce? Demediysem diyorum şu an. Müzisyen olamayan basit kadın seni... Bi de kendi çapında Ashton Kutcher'laşmaya çalışıyor, deli mi ne?