27 Aralık 2009 Pazar

Yvonnecular buraya

Yvonnecular dedim de, aslında sevindirici bir haber değil pek sanki. Yeni sezon promolarıyla ilgili bir postumuzdan sonra joker arkadaşımız 2 fotoğraf göndermişti yorumlarda. Yvonne'un sevgilisi olma ihtimali olan bir erkekle, yani o sevenlerinin noolur eli yüzü düzgün biri olsun bari diye dilediği "that guy" la olan fotoğraflarıydı onlar. Bugün de nereden aklıma geldiyse günler sonra, şu olayı bir araştırayım dedim. Oldukça yeni tarihli haberlerde teorimiz desteklenmiş. Aktör Tim Loden, Yvonne Strahovski'nin sevgilisi olarak geçmiş kayıtlara ey erkek cinsi!
Şunlar Joker'in bahsettiği fotoğaflar:

http://www.life.com/image/89702716

http://www.life.com/image/89702833

Başka türlü ekleyemedim link vermek zorunda kaldım. Burada Julie&Julia filminin galasındalar.

Linki de vereceğim ama 22 Aralık tarihli haberin başlığı şu şekilde: "Tim Loden: Yvonne Strahovski’s Boyfriend!"
Yvonne ve sevgilisi Tim Loden Christmas alışverişinde görüntülenmişler. Oldukça "affectionate" bir vaziyette imişler. Yani adeta düşman çatlatmışlar magazinci diliyle ifade edecek olursak.(Kaynak)
Biraz daha bilgi edineyim dedim ama Tim Loden ile ilgili en mühim haber Yvonne'ın erkek arkadaşı olması sanırım. Yeni gelişmelerden haberdar ederiz sizleri. Evet Yvonneseverler, hissiyatınız nedir?

15 yorum:

joker dedi ki...

öncelikle hayattaki en büyük iki düşmanım necati şaşmaz ve robert pattinson la olmadığı için mutluyum. öte yandan tipsiz biriyle olsa çok sinirlenirdik.. çok yakışıklı biriyle olsa "ya of ne şanslı adam ya of yaa niçin kader bazılarına böylesine torpil yapıyor, ölmek istiyorum ben" falan derdik, daha derin konular bunlar geçeyim.. :)
ortalama biriyle takılması fazla bi hissiyat uyandırmadı bende, adet yerini bulsun diye adama küfür ettim "umarım bi gün zach ve o" falan dedim.. hissiyatımız böyle şimdilik :) yine de bu aralar pek yakışıklı bulduğum zat taylor kitsch mi tim mi deseler... ikisine de veremem zach derim :P

manzanasverdes dedi ki...

Sanırım Chuck Bartowski'nin, yani özünde bir loserın Sarah'ya kavuşmasını istediğimizden böyle hissediyoruz. Yakışmışlar bence, kötü birine benzemiyor bu abi de. Necati Şaşmaz'a hiç benzemiyor en azından :D

joker dedi ki...

yoo rolün etkisi dışında zach sevimli bi adam yaa yakışıklı da yani. otobüs surat pattinson değil ki.. uyarlar uyarlar güzel olur :)

ha ayrıca ikinci fotoda tim in kafasına taktığı şeyi ancak yvonne gibi birisi bana "mühim şeyler" için söz verirse takarım, iğrenç çünkü :) ayağındaki de.. nerde chuck ın converseleri nerde bu.. illa bağlarım chuck a, rahatsızım :P

manzanasverdes dedi ki...

Zach iyi de çevresi kötü bence :D
Bakalım Tim'in henüz bir yamuğunu görmedik, Allah mesut etsin.

clair de lune dedi ki...

Vasat bulduğumu belirtmek isterim
Daha böyle hebeleee diye gülen birini beklemiştim...
Neyse kısfmet işi bu işler

jazz dedi ki...

Bu arkadaş iyidir iyi... Zach tekkaşla birlikteyse bu Tim denen arkadaş da ona kapak olsun, tamam mı?! Vengeance!!! Oh olsun sana Zach Levi...

Adsız dedi ki...

vay be büyü bozuldu sonunda! yalnız yvonne bu sene gözüme biraz yorgun, yıpranmış göründü. daha önce de farketmiştim bazı promolarda ama özellikle linkteki resimleri ve postta en üstteki resimlere bakınca böyle pek bi solgun gib sanki...

özellikle "spy thing" post'undaki videoyu izleyinc geçen sene daha bi etkileyiciymiş gibi göründü gözüme...

tam tam tam dedi ki...

Allah belanı versin. Hayallerim ziyan oldu.

manzanasverdes dedi ki...

Hebelee diye gülüş nasıl oluyor sayın clair?

clair de lune dedi ki...

Sanırsam ki Chuck'ın gülüşü gibi oluyor tam olarak sayın manzanaverdes
Neyse ne kadar ayıp ediyorum yine ben, allah mesut etsin yvonne hanfendiyi :)

manzanasverdes dedi ki...

Dünyaca ünlü Chuck Bartowski gülüşü dediniz. Bartowski eyebrow dance kadar ünlü olmasın, az rastlanır bir güzellikte kendisi evet.

atmospheretic dedi ki...

Cenkerdem tadı yakalandı sanki biraz sayın manzana ile sayın clair de lune:)

Yvonne?
lethal weapon yakalasaydın bir tane bari hiç olmadı.

Barakuda dedi ki...

bu herifin artısı ne ki şimdi? ha millete bok atacak potansiyele sahip değilim ammaa göz de görüyor yani. bu ne olm? yvonne ın yanına yaklaşabilmek içni ne gibi bir özelliğe sahip ki bu herif? ay "iç"i güzel onun vs cevabını kabul etmem. önemli olan tiptir bu dünyada, "iç"ine...

alttaki fotolarda bariz travesti ulan bu. yok ya. adalet yok bu dünyada. evrenin yaratıcısın sen bee dediğimiz hatun bile midesiz çıkıyo sonunda.

hepi niv yiır.

OguzhanScofield dedi ki...

Barakuda'nın dediklerine katılmakla birlikte keşke Wentworth Miller ile birlikte olma şansları olsaydı diyorum ama malesef travesti tipli biriyle olmuş.Eh işte gönül ota da konuyor ...a da

OguzhanScofield dedi ki...

Barakuda'nın dediklerine katılıyorum.Gitmiş trav.sti kılıklı birini bulmuş.Keşke Wentworth Miller ile birlikte olma şansları olsaydı.Gönül işte ota da konar ...a da