23 Kasım 2009 Pazartesi

Promolar geldi haaaaanıııım!

Yemedim içmedim koştum geldim!!! Hemen yepisyeni promoları koyuyorum buraya:



Göreceğiniz üzere, saçlar feci felaket fenafillah. Ama yepyeni bir şeyler görüyoruz! Evet, denildiğini gibi HE IS "NO MR. NICE SPY!" efendiler!!! O artık adam dövüyor! O artık silahı aldı eline ve o benim taklidini yaptığım izlemelere doyamadığım "mıyk!" sesli korku ifadesini artık icra etmiyor :(( Mutsuzum! Bi yerlerden o "mıyk!" sesli korku ifadesini bulup buraya koyacağım ve ahdettim bunla ilgili bir post yazacağım.

Sıradaki videomuz da şu:



"Şirin" kız Kristin Kreuk (neresi şirin bilemiyorum, Smallville'de de gıcık olurdum kendisine, Lois Lane dururken bu şapşal kız niye?) Chuck'la görüntüleniyor!!! Sarah'nın da eli armut toplamaz herhalde. Gerçi bu Chuck'ın misillemesi de olabilir. (İyice Lost teorilerine çevirdim ortamı).

Özet: Zachary Levi!!! Sana sesleniyorum!!! İkinci sezondaki saçlarına, hatta pilot bölümdeki saçlarına geri dön!!! Gıcık etme adamı! C'est dégeulasse + It's disgusting maaaaan!

5 yorum:

joker dedi ki...

oceans 12 den aşırma a la menthe sahnesine ne gerek var senaristler siz yeterince zekisiniz.. converse'lerine kurban chuck. :)

atmospheretic dedi ki...

chuck için yorumum: cilalı ibo:P o şapkasıyla o' nu gördüm bir an.

valla yutturamazlar no more mr. nice chuck diye koskoca 2 sezonluk loser chuck arşivimde duruyor. haa öyle loser a can kurban. neyse.

manzanasverdes dedi ki...

Benim anlamadığım, bunlar Emmett'a bu kadar posta koyduktan s10ra nasıl Buymoria bayrağını öpüp kameralara poz verecekler tekrar? Ayrıca Kristin de bildiğin kart ayol. Cute kadar başlarına daş düşesiceler.

jazz dedi ki...

İçimden bi ses Buy More'da çalışmıyorlar, telemarketingde çalışıyorlar diyor (içindeki sese kulak veeeer, susuzluğunu dinleee, sprite iiiiç, vs).

ayrıca evet converse'lerine kurban olduğum chuck.

julien sorel dedi ki...

üff "what is price" diyerek zaten yeni sezona "awesome" bi giriş yapacağını belli ettin be olm...

ayrıca saçlar bence de felaket olmuş eski haline dönsün, biz eski naif chuck'ımızı isteriz...

kristin de hayatta sarah'ın eline su dökemez.