14 Kasım 2009 Cumartesi

Ben bi tespit yapmak istiyorum sayın Kırca




Efendim dün gece internette nerelere daldıysam sıkıntıdan, şöyle bir site buldum: http://www.celebheights.com/ ki uzmanlık alanı sizin de takdir edeceğiniz üzre ünlülerin boyları. Böyle manyaklar var işte, elalemin boyunu millete bildirmekle sorumlu hissetmiş kendini. Gerçi bende de insanların boyunu merak etme şeysi var. Hele bizim dizideki gibi selvi boylularsa hepsi. Ama merak yani, tutup site yapmıyorum bundan.
Neyse, bu sitede dizimizin 3 dalyan gibi insanı için şöyle rakamlar ortaya atılmış:

Zachary Levi: 6 ft 3,5 in(1,92)
Adam Baldwin: 6 ft 4 in(1,93)
Ryan McPartlin: 6 ft 4 in(1,93)

Benim merak ettiğim bu Zac yavrusu boyu sorulduğunda hep 6'4'' deyip duruveriyürdü, ama Adam ve Ryan'la olan sahnelerinde bunlardan bariz kısa görünüyordu. 1 cm kısa olsun burada iddia edildiği gibi desek, arada hala daha fazla fark varmış gibi. Acep converseler mi böyle yapıyor? Ne oluyor da böyle oluyor sizce?
Kızlarımızın boylarına da baktım tabii işi gücü olmayan bi insan olarak.

Yvonne Strahovski: 5 ft 9,25 in(1,76)
Sarah Lancaster: 5 ft 8 in(1,73)

Doğrusu Yvonne bana 1,72 en fazla 1,73 gibi görünüyordu hep. Avustralya'dan çevirirken yanlışlık yapmamışlardır herhalde. Bu Amerikalılar da az dallama değil. Ayak diye ölçü yapmışlar, yok inchmiş 2,5 cmymiş filan. Bir de Kanadalı olduğu için Robin'le dalga geçiyorlar güya HIMYM'de her metre deyişinde. Kendinize bakın lan. Neyse işte, konudan sapmayayım. Böyleyken böyle dostlar.

13 yorum:

clair de lune dedi ki...

Adamların hepsi 1,90'lık olduğu için mi acaba Yvonne kısa gibi geliyor göreli olarak. Basketçilerde hep aynı şey oluyor bana, normal dediğim adam bana göre bildiğin dev :)(Green'i ayrı tutuyorum o bildiğin benim kadardı.)

burrhole dedi ki...

sahnede devleşmek klişesini ilk patlatan olmaktan gurur duyar, chuck' ın kısalığına çözüm getiririm. saygılar sonsuz.

joker dedi ki...

bir oyuncunun boyuna bakacağım zaman imdb yi kullanıyorum bende. öyle alışmışım ne bileyim.. zach 93 adam 93 ryan 91 demişler orda.. hatun kişiler ise aynı.. minik kuşum julia 1.57 çok ideal.. :)

kendine has sevimli ezik duruş da kısa gösteriyordur belki zach i.. dizide christian troy gibi "merhaba tanışalım, ben allah" havasında yürümüyor ki. hatta bazen azıcık kambur gibi.

jazz dedi ki...

evet evet kambur duruyor bildiğin, bunun sebebi de malum, "geek veyahut nerd" havası vermek için. yoksa adam baldwin kadar boyu var bence ve sevgili dostumuz Morgan da bildiğin 1,68 falan işte, hatunların yanında bile kısa kalıyor.

manzanasverdes dedi ki...

Soulfrog'um nikine de gönderme yaparaktan demek isterim ki, sahnede devleşen birisi varsa o da Brian Molko'dur. Adam benden kısaymış da ben konserde 1,80 filan var yav bu demiştim yanındaki sırık ötesi gitariste rağmen.
Doğru ya Chuck'ın ezik görünmesi lazım Awesome ve Casey gibi karakterlerin yanında. Kamera açıları filan, hallederler onlar. Converse teorimin de arkasındayım hala.
joker 1,57 ideal mi yav? Merakımdan soruyom sırf.

joker dedi ki...

valla ben minyonları beğeniyorum 1.65 bile bana uzun geliyor :) min 1.55 max 1.62 güzel ölçüler. gayet hoş bir hatun kişiyi görsem "güzel de abi uzun yaa" falan diyorum.. buna karşılık muhataplarım "x çok güzel ama kısa" falan diyorlar. yahu kısa olduğu için güzel zaten a dostlar :) kainat güzeli gelsin kısa boylu bir kız gibi olamaz. çünkü kısa boylu güzel uzun boylu güzelden her zaman daha şirin daha tatlı olacaktır doğanın kanunu.. julia ile de 29 cm farka rağmen çok mutlu olup çekik çekik çocuklar yapacağımıza inanıyorum :P son olarak en değerli hediyeler en küçük kutularda olurlar falan diyim bari :)

manzanasverdes dedi ki...

Heeym, görüşleriniz için teşekkür edelim o zaman sevgili joker. Zevk meselesi tabii de "bodur tavuk her dem piliç" sözüne inandığım da bir gerçek.

atmospheretic dedi ki...

etrafta evrimleşiyoruz mu lan diye sorgulamaya yetecek kadar kısa var, insanoğlu giderek yerin dibine batıyor. ama bodur deyince mini etekli liseliler niye aklıma geliyur, acaba? düşün düşün!

manzanasverdes dedi ki...

Ooo tartışma ortamı kızıştı. Ama bence yeni nesil kısalmıyor aksine uzuyor. Özellikle kızlar. Tabi şu anki boy ortalaması 1.60 filan ama, gelecekte böyle olmayacak bence sayın soulfrog.
Ve fakat liselilerin etek boyu hakkaten de her geçen gün kısalıyor, orasına bişi diyemem.

joker dedi ki...

yeni nesil nerde kısalıyor öküz gibi hepsi maşallah kızı erkeği..

oysa bırakınız kısalsınlar bırakınız kısaltsınlar..

atmospheretic dedi ki...

ben hangi popülasyonla karşılaştım acaba:P hepsi kısaydılar.

eteklerini mi kıstas olarak aldım acaba! hem etekleri kısa olsa bile o bacaklarla fazla prim yapmazlar, bacakları güzel olanları tenzih ederim. açın siz.

manzanasverdes dedi ki...

Anadolu'nun içlerine, vahşi steplere doğru bir bodurlaşma eğilimi söz konusu. Lakin etek boyları dağların denize dik uzandığı sahil kesiminde kısalıyor. O zaman etek boyuyla insan boyu arasında negatif bir korelasyon var diyebilir miyiz?

atmospheretic dedi ki...

var da hatta chuck bu korelasyon uğruna diplere çekiliyor:D