22 Kasım 2009 Pazar

Is it season 3 yet?

Ha bire 3. sezon ile ilgili konuşulsun istediğimden ufak bir ikonu bile fırsat bilip yapıştırmaktan çekinmedim. Promonun yayınlanışıyla Chuck' tan beklentilerimiz belirmeye mi başladı ne? Kendi adıma '' Ne bekliyorum lem yeni sezonda?'' diye sormak istiyorum kendime. Fazlasıyla gazetecilerin klişe sorularından olsa da bunu yapmak zorundaydım sevgili blogdaşlarım.

İlk bölüm garip çağrışımlar yapmıştı adının chuck vs. the pink slip olmasından ötürü. Promo görüntülerinde adıyla alakalı bir şeyler görmeyi umdum ama...

Tekrar Chuck' tan neler bekliyoruz? sorusuna dönmek istiyorum. Aynılaşan, iyiden iyiye sıkan bir sezon umarım görmeyiz. Endişem odur ki promoda eski bölümlere benzer çağrışımlar yapan sahnelerin olmasıydı. Sonra düşününce izlerkenki heyecanım ayıktırdı beni, derken bir rahatlama geldi Chuck' ın yer yer yaşadığı sabah rahatlığı bastırdı diyelim şuna. Tüm endişelerimden arındım. Ardından bir de flashladım ki:

Chuck' ın odasını görünce (!) General Beckman bir kez daha ortalığa çıkıp endamını gösterecekmiş 3. sezonda. Aklıma gelmişken iliştireyim dedim. Bak, Chuck' ın odası diyorum. Hani Chuck odasında saklanıp da Beckman' ın boyuyla alay ettiği sahne! Şimdi Beckman Chuck' a bir üst kareyi gösterip alay etse iyi mi? Değil.

Kaldırmayın Beckman' ı koltuğundan.

4 yorum:

jazz dedi ki...

Ama ben de Chuck'ın yerinde olmak istemezdim bu durumda, düşünsene yatağında yatmış osura osura uyuyor :) Beckman pat diye açsa kamerayı, "Chuck? Höyt!" dese? Amerikalılar için bunlar kabalık değil gerçi ama yine de hoş değil canım :)

manzanasverdes dedi ki...

Kıçtır külottur, bununla ilgili bir tez yazabilirsin bence açıkyeşilgurbaam. Bak nası da yakalıyon. Gerçi o oldukça dram dozu yüksek bir sahneydi ama arkadan görünüş Zac açısından daha dramatikti bence.

atmospheretic dedi ki...

yahu zaten ilk anda yakalamıyorum, iyice bitikti chuck orda biz de iç geçirip ortak olmuştuk sıkıntısına ama sonraki izleyişlerimde artık bir capture malzemesi olarak görüyorum sahneleri:P kader utansın be chuck' ım...

Adsız dedi ki...

benimde adım olailir mi burda. Chuck hayranıyımda.hemde fanatik. konuya resme gelelim. 1. ci resim o başı seveyim o nasıl bişidir canım. 2. ci resim. oh may GAD! Chuck ne oldu canım sana böyle.
3. cüsü Aman kaçın Beckman geldi. :)