17 Kasım 2009 Salı

Examination Is Everything

Bu sahne sonrasında neler göreceğiz dersiniz? Sahne tazelemek adına size zaman kazandırması açısından buralara nereden geldim izah edeyim.

Chuck' ı ilk izlemeye başladığımız zaman Manzana, ilk bölümdeki Sarah' nın first date hazırlıkları aşamasındaki sahneleriyle ilgili olarak '' dizimiz görüldüğü üzere göt göstermekten çekinmemektedir.'' anafikirli çıkarımını yapmıştı. Ben de bizzat hemen her bölümde buna tanıklık etmiştim. Oyuncuların muhteşemliğini gözler önüne sermekten neden çekinsin adamlar! Ama bir de seyirciyi oyuna getirme huyları yok mu şunların... Cömertlik konusunda ne kadar ileri gidebilirlerdi ki? Bir sonraki sahnede aynı rengin gözlerde yaratmış olduğu yanılgıyla bir anlık gaflete düşürüp Sarah' nın banyo öncesi dövüşüne daha ne kadar heyecan katma peşindeydiler acaba? İşte o yanılgı. Sahne o kadar hızlı ki göz görmek istediğini görüyor. Siz de oyuna gelenlerden misiniz?

Eyvah ki ne eyvah:)

11 yorum:

jazz dedi ki...

Ahahahah, kızım sen gece uyumadın da Sarah'yı mı yazdın? Allah iyiliğini vere =) ve bu yönetmenlerin kandırıkçılığı da insanın aklını başından alıyor. istisna olarak ben bu sahnede "olm kıçı başı gözüküyo lan!" diye bi tepki vermemiştim sanki herkes banyosu çamaşırıyla yapıyormuş gibi. BBG evi ya zaten Chuck...

manzanasverdes dedi ki...

O gece uyumayan bi hohor zaten, e bi süre sonra insan zihni böyle şeyler getiriyor meydane demek :D göt hususunda bir takıntı da mevcut olunca, eyvah eyvah gerçekten.

Barakuda dedi ki...

yapma dedim etme dedim, saat 12yi geçti, tavuk götünden sarah götüne geçiş yapma dedim dinlememiş benceyizi, kıymış foruma. valla okurken benim yüzüm kızardı ay ay ay.

şaka tabii..

söz konusu sahneyi o kadar çok geri alıp izlediğimi hatırlıyorum ki klavyemin left tuşunun üstündeki ok işaretinin eski belirginliğini kaybetmesindeki etkiyi inkar edemiycem.(cümle uçtu tutamadım)

ha estetie önem veren insanlardan biri olarak o sahnede frikikten çok sarah'nın banyoya yürüyüşü beynime kazınmıştır belirteyim..

amma velakin.. neyse.. devamını bekleriz.. daha fazla capslerle yapılan çalışmalar tüm bünyeleri mutlu edecektir doğal olarak =) emeğine sağlık dostum +rep!

atmospheretic dedi ki...

teşekkürlerimi sunarım blogdaşlarıma. daha ne malzemeler çıkar bu diziden de, fazla rencide etmek istemiyorum izleyiciyi:P

ha bir de kanayan bir yaramı da belertmek isterim, ben gif dosyası yerleştiremiyorum:/ bir yerleştirsem size daha neler sunacağım da olmuyor ki!

joker dedi ki...

valla bu sahneyi ileri geri incelerken gs-fb derbisinde tartışmalı pozisyon yorumlayan erman - şansal ikilisini geçmişizdir barakuda ile :P eline sağlık güzel paylaşaım diyelim de "bi daha yok lan size cap map" diye çemkiren forum emektarına dönüşmesin kimse :P

VendettA dedi ki...

Karina'nın bu sahnede anında saldırıya geçmesi ne kadar arıza bi hatun olduğunu da gösteriyor diyerek derine inmeden, yüzeysel bir sahne yorumu yapayım. :) Ayaküstü iki kelime et bari. Zeki, çevik, ahlaklı ve tabii ki güzel ajanımız Sarah üstesinden geldi neyse ki.

Karina'nın Casey ve Morgan'a yaptıklarını da unutmadık, gerçi Morgan intikam falan bilmez, yelkenleri indirir yine.:)

Barakuda dedi ki...

clair de lune neden post atmıyor hiç? yazarlar listesinde görünce dikkatimi şey etti.. tembel adamların istekleri bitmezz kusura bakmıcaksın clair.

gün başına her yazardan bir post görmek istiyorum. chuckozlamak istiyorum chuckı durmadann kimse kusura bakmasın.

ha bu sayı manzanada min. 3 posttur bu arada belirteyim.. alıştırmasaydı napalım..

manzanasverdes dedi ki...

Şartlar müsaade etse sürekli post yapıştıracam da olmuyor her daim. Bak Ellie temalı çalışmamın gazı söndü bugünkü gelişmelerle. Neyse cumartesi kendime geleceğime inanıyorum. Telafi ederim illa ki. It's gonna be legen-wait for it-dary!

joker dedi ki...

The official word is in! Chuck returns on Sunday, January 10 at 9/8c with a two-hour premiere. It then shifts to its new timeslot on Mondays at 8/7c. Who's excited?!(dha)

jazz dedi ki...

(dha) derken? Doğan Haber Ajansı? :) Hevesle bekliyoruz dizi dönsün diye o ayrı :)

joker dedi ki...

yok yani kaynak yabancı, dha bnm şeyliğim.. :)