15 Kasım 2009 Pazar

Caseyseverlere spoylır

Ausiello gibi sağlam bir kaynaktan alınan bilgiye göre, Chuck vs. The Tic Tac isimli s03e10, Caseycentric bir bölüm olacakmış. Şöyle demiş muhterem köşesinde:
Ausiello: I have some Chuck scoop. In episode 10, Casey does something bad. REALLY bad. Could-cost-him-his-job bad. And it’s connected to this [Robert Patrick's casting].
Alla alla, Casey işinden olabilecek derecede kötü ne yapmış ola ki? İtalik gösterdiğim "this"in açıklaması da şöyle bişi:
"Finally, some Casey-related news! Ausiello confirms that T-1000 himself, Robert Patrick (The Unit, The X-Files), will appear in episode 3.10, “Chuck vs. the Tic Tac”. As we speculated in the podcast that hasn’t come out yet (;)), this will be a Casey-centric episode. Patrick plays Colonel Keller, “a mysterious figure” (are there any other kind on this show?) from Casey’s past.
In this episode we also meet Alex, a young Marine; Kathleen, a strong, independent, attractive woman around 40; and Stanley, a short guy in his mid-30s who is a total geek."
Ben bu tiplerden en çok geek olanını merak ettim sanırım. Başka geeklerle mi aldatacaksın Chuck'ı yoksa Casey? Lanet olsun dostum.
Ayrıyetten, tic tac derken saat sesi olan tic tac kastediliyor sanırım. Ama siz de şeker olanını bir hatırlamadınız mı şimdi?

11 yorum:

jazz dedi ki...

kim demiş sadece kadınlar sudan çıktıklarında seksi gözülüyor diye? ahem ahem diye öksürük efekti vererek havuzdaki resime bakıyorum da... hehehehe diye pis pis gülüyorum. kızlar ne demek istediğimi anladılar =)

manzanasverdes dedi ki...

Yeap, i gotcha pal. Ayrıca Colin Firth'ün Pride&Prejudice'teki gölden çıkış sahnesi genç kızlarımızın dimağlarında tarif edilmez izler bırakmıştır misal. Bu fotoğraf da ona benzer. Bildiğin seksi.

jazz dedi ki...

oh yes, aynen katılıyorum. pek seksapel ayol böyle sudan çıkma balık sahneleri =)

joker dedi ki...

şimdi efendim saygı duyuyorum sayın kırca bi saniye saygı duyuyorum saygı duyuyorum ancak şu fotonun neresi seksi ya? "şu foto"da bi şey bulamadım olanca empatime rağmen yoksa genel olarak saygı duyuyorum :P

manzanasverdes dedi ki...

Kıyafetleri ficutlarına yapışmış gayet yapılı, saçları filan ıslanmış erkeksi hatlara sahip 2 erkek var. Erkeklerin sudan vücuduna yapışık elbisesiyle çıkan kadına mayoyla çıkan kadından daha dikkatli bakacak olması gibi bişi değil mi bu? İnsanlar tuhaf yaratıklar işte.

joker dedi ki...

işte yok bence o sahne.. hani şu gerizekalı ve gözleri bozuk jüri üyeleri tarafından julian mcmahon yerine bond seçilen sarışın denyonun tüm kaslarını sergilediği pozlar var ya hah onu anlarım da burda ne bilem.. omuzlarına kdr sudalar zaten.. gerçi o herifte mayolu direkt. amaaan birini ceket bozmuş diğeri sıska kalmış yine de zevktir renktir cnm lafım yok :)

manzanasverdes dedi ki...

Bilmem, belki sahnenin orjinaliğindeki hali seksi olduğu için resim de seksi geliyordur. Casey'nin sudan çıkıp eski sevgilisinin nikahını basma sahnesinin güzelliği Chuck'ın sırıklığını bastırmıştır, ne bileyim.

atmospheretic dedi ki...

sudan casey değil chuck bile çıksa yerim demişler...

ayrıca sahne akarkenki tepkimi sizlerle paylaşmak isterim: heyt anam be keysime bak sen, çak kaçıl aradan sen:P

manzanasverdes dedi ki...

Ne suymuş arkadaş. Yok o kadar da obsesif değilim bu hususta, efendi olsun yeter :) Casey'nin Chuck'ı o bölümün tamamında ikinci plana attığı bir gerçek.

jazz dedi ki...

Soulfrog sen Casey'i ye ben Chuck'ı alırım, ancak sadece bu sahnede, yukardaki şapşal saçlı haliyle istemem (yan cebime de koyma), o ne şapşaldır be.

atmospheretic dedi ki...

tamamdır, casey hırlasın; chuck da cool muş gibi dursun yeter sanki. ayrıca bu sahneyle bilgili bir gif var elimde, bilen varsa hemen desin, sizi bundan mahrum bırakmak istemiyorum:)