10 Şubat 2010 Çarşamba

JSTFU

Ne bölümmüş arkadaş. Chuck fanlarını parçalamak isteyen dış mihrakların parmağı mı vardı acaba bu haftanın senaryosunda? Bir grup diyor ki, Chuck vs. The Beefcake'ten de nefret etmiştik ama sonrasında ne bomba bölümler geldi, biraz sabredin be anam. Bir grup genç rahatsız fan da diyor ki; başlarım lan ben böyle işe hemen temizleyin sıçtıklarınızı, boykot edeceğim diziyi.
Batman de just shut the fuck up demiş bu darbecilere görüldüğü üzre. Evet izlemesi işkence oluyor bu tarz üçgenli beşgenli çokgenli bölümleri, ama biliyoruz işte sonunda kavuşacak Chuck ile Sarah, yeşilçam filmi gibi bişi bu dizi.
Gelecek bölümün senaryosu da Ali Adler tarafından yazılmış. Biraz daha umutlu bir vaziyet gibi duruyor.
Bu arada, alakasız olacak ama, bu karikatürün altındaki bir yorumu paylaşmak isterim. Robin ve Conan O'Brien aynı berbere gidiyor şeklinde bir görüş beyan edilmiş. Sahiden de öyle sanki.

11 yorum:

Barakuda dedi ki...

batman de her yerden çıkıyor kardeşim, bi işine bak ya.. iki tane yavruyla üstü açık arabandan in, two face e artistlik yap vs..

neyse fazla laf etmiyim joker çıkar :D

senaristler de akıllı olsun ben anlamam.. ok başka kişilere incedan meyil olsa falan kabul ederim jestlerle mimiklerle alenen "üt beni" mesajı verdirirlerse söverim acımam..!

clair de lune dedi ki...

Vallahi kaçgen olduğunu sayamaz oldum, Aşk-ı Memnu'ya döndü ortalık.
İlerleyen bölümlerde Casey de katılsın bu çokgenlere iyice kafayı yiyelim.

manzanasverdes dedi ki...

Casey de Chuck'ı ezip duruyor da, tek tabancalıktan da kurtulamıyor. Chuck sevgi böcüğü haliyle oynaşmadık taş hatun bırakmadı ortalıkta düşününce.

clair de lune dedi ki...

Öyle valla manzanacım, nörd mörd (lafa bak) geçiniyor ama maşallahı var Chuck'ın.
Ama ben sağlam bir Casey bölümü bekliyorum, neler çıkabileceğini merak ediyorum
Adamım Casey, laf yok :P

Joker dedi ki...

valla ben emin değilim artık sonunda kavuşacaklarından.
dön baba dönelim aynı şeylerden bıktım. beefcake demişsin ya. hah işte zamanında yaşadık bunu tamam bitti. bi daha bi daha aynı şeyler, harbiden yeşilçam dan farkları kalmayacak..

evet ya casey çok arka planda kaldı, aseksüel değil ki o herif biraz heyecan gelsin hayatına artık..
koçum batman ya kahramanların hası. kırmızı mavi mayo giyen cibilliyetsiz herifin neresi "süper"?

manzanasverdes dedi ki...

Süper kahramanlara tayt giydirmek kimin fikriydi acaba harbiden ya? :)
Ben örümcek adamı severim en çok, daha bizden biridir o.
Caseycentric bölüm vardı ya programda, bakalım neler olacak.

clair de lune dedi ki...

örümcekmen dediniz :)
Evet Caseycentric bölümü merakla bekliyorum
Umarım adamın gözümdeki karizmasını yerle bir etmezler

Joker dedi ki...

ben pek sevmem örümcek fobim var zaten. aslında her türlü böceğe var ya :) spidey biraz çoluk çocuk işi gibi gelir karanlık bi tarafı karamsar bi tarzı yok.. hatta kırtasiye malzemelerine bakarsak ilkokul çocukları (kuzenlerim dahil) full spiderman çantaları kalemleri vs.. :) düşmanları da zevksiz tipler. her türlü superman e tercihimdir tabe.

ayrıca her zaman chuck ın yanındayım çektiği onca çilenin üstüne tüm kadınlarla öpüşse hakkıdır ama hannah ya "mesai bitimini bekle, herkes gitsin odada yiyişiriz" yapacağını tahmin etmemiştim, "vay şerefsiz"i kaptı benden :)

son olarak şu linki paylaşmak istiyorum. ben bunu izleyeli bayağı oluyor istemeden spoiler gördüm. ama gördüğüme pişman değilim sabırsızlıkla bekliyorum :) hiç bi spoilera tahammülüm yok diyenler izlemesin, "promo izlenmez mi yaa" diyenler buyursun.. son 10 saniye önemli olan kısım :)

http://www.youtube.com/watch?v=cB2GC1UtPyM

Unknown dedi ki...

1 günde neler ortaya çıkmış öyle karikatür fln,gzl olmuş ama :))
tamam sonunda kavuşacaklar ama sonuctan cok bazen sonuca götüren yollarda önemlidir.Sen şimdi yolculukta böyle yaparsan vardığın yerin etkisi ona göre değişir diyorum ben.Gerçi bakmayın son 5 dk hayal kırıklığı desem de bi bölüm sonra arayı düzeltecek bir durum ortaya çıksa unuturum hmn herseyı :)
En kötüsü böyle bitmişken 2 hafta Chuck yok bakalım nasıl beklicez?:S

clair de lune dedi ki...

vay anam vay neler dönmüş serhat
spoylır videonun sonunda Chuck'a benden kocaman bir helal olsun gitti bile :)

Unknown dedi ki...

Joker bende bu videoyu baya oldu izleyeli nezmn görücez o sahneyi diye 4 gözle bekliyordum ki bu bölümde resmen iznini de verdi ilişki için şimdi neden o hareketi yapsın ki diye sorarım izleyenlere?(spoiler vermemek için kastım baya ama izleyenler anlayacaktır:D)