20 Şubat 2010 Cumartesi

Filaş filaş filaş!

Amansız paparazzileriniz gece gece yine iş başında sevgili Chuckseverler! Burada sadece müzikti, haberdi, senaryoydu dinlemiyor, bir de özel hayatlara dalıyoruz! Çok hoş değil bu yaptığımız ama ister istemez yapıyoruz çünkü onları çok seviyoruz!

gece gece tiviitlenirken rastladım efendim. Zek Livay dostumuz, abimiz, Çak'ımız tiviitleyince profiline bir bakayım dedim ki bir de ne göreyim!!! Aman ki ne aman, hemen aşağıdaki resme tünüyoruz bu nedenle:


Hatta bu minicik resimde bir şey görünmediği için tıklayın büyütün de görün, olmadı Zek Livay'ın tivitır sayfasına bakın da görün!!! Wikipedia'ya bile yazmışlar he dated her from 2008 to January 2010 deyü (gerçi 2006dan beri manita onlar ya neyse).

Sinerjimiz işe yaradı Chuckseverler! İnat ettik İvon Sıtırahofskiyle Zek Livay'ı baş göz edecez (sanki Almanlar yenince biz de yenmiş sayılıyoruz)... Her neyse. Haberler böyle. Zil takıp oynayalım kutlayalım bunu değil mi Chuck kızları?

5 yorum:

manzanasverdes dedi ki...

Allah seni ne yapmasın, bi de uğraşmış bir sürü, ok mok çıkarmış flash tv haber bülteni gibi:) ahahah, çok başarılı. aşk-ı memnu ilişkiler diyagramından sonra en çok güldüğüm oklu şey :D

Barakuda dedi ki...

oh be deolmuş gitmiş pis karı yıhyıhyıh, sevişecekelr yvonnela nıhahah diye en sakilinden bir yorum hazırlıyodum ki kendimi resmen pezevenk gibi hissettim.. çöpçatanmış wingmanmiş cartmış curtmuş hikaye.. zaten milletin şeyi beni bu kadar geriyosa mesele can sıkıcı bir hal almış demektir yeeeen..

neyse ne lan..! hadi bakalım kıçkıça oturduğunuz ve günün yorgunluğunu hissettiğiniz bir anda hafiftne temaslar olurken şeytan doldursun bi..!

ama zacte de bi midesiz taraf gördük yani sonuçta.. yok yaa julian mcmahon götürsün en iyisi.. hemşehri hemşehriyi gurbette önemsermiş hesaabı..

-163 cm boyundayım, 39 yaşındayım, gözlerim mor, kaşlarım galın, oram buram sağlam.. ruh ikizimi arıyorum baraguda bey, dop sizde..

-yaparız işini anam güven sen bana gardeşş, haid göbek atalım da salınımını görelim, fanfinifinfin dımdımdım..

burrhole dedi ki...

Jazz' a bu haberden sonra iş teklifi gelebilir. Zek en son lan acayip tivit seviyorum derken soracaktım utanmasan, hani senin bir lover vardı. tiviti sevdiğin kadar o' nu seveydin belki following ilişkiniz devam ederdi:P

fazla popüler kültür karmalı bir konuşmanın ardından, bunların ayrılmasının şerefine (cidden işin geyiği iyi oluyor) yılmaz erdoğan tarzı şiir yazıyorum şimdi aha bakın:

following listimin en başında yer alışını sevdiydim senin
aşkımızı 140 karakterde tüketişini değil
sabahın 5' inde aynı anda tivitleme ihtimalimizi de sevmiştim
@ZacharyLevi butonum arıza verdi yine de bir mentioning olmadı
senin her kötü videonda olur da bir gün chuck kostümüyle değil de en zekeri halimle yer alabilme ihtimalimi sevdim
ama bir tek seni sevemedim
neyse
ben kaçtım
başka şiirde görüşmemek dileğiyle:P

Seyhan's In The Action dedi ki...

Dostlar iyi hoşda bi tipsiz var Yvone'a dadanan onuda ayırmak lazım.

jazz dedi ki...

Ehueh, valla dün gece bi gördüm bu Zekeriya'nın sayfayı, dedim hemen paylaşmalıyım. Hiç boş duramam bu konuda manzanam bilirsin :)

İvon Sıtırahofski de naapsın, baktı Zekeriya o dangalak tekkaşla çıkıyor, ben niye boş durayım demiştir kız, misilleme yapma amaçlıdır belki de.

Ona da bir sinerji yapıyor ve ilişkisi kısa ömürlü olsun, çekimlerde yastık kullanılmasın, closer closer hatta daha da closer olmalarını temenni ediyoruz. Evet, fingers crossed millet! Sinerji iş başında! Hadi göreyim!