9 Şubat 2010 Salı

3x7 Rating

Joker'in serzenişleri genel bir serzenişin tezahürü aslında dün geceki bölüme dair. Ben izlemediğim için bilmiyorum neler oldu tam olarak ama klasik Chuck ile Sarah tez vakitte buluşamasın diye araya yeni arkadaşlar sokalım teması etrafında olanlar, izleyenlerde hoşnutsuzluk yaratmış sanırım. Bu durum reytinglere de yansımış hattı zatında.

Monday's hourly numbers:

8 p.m.

FOX:
"House" (13.55 million viewers, 7.9/12 households)
ABC: "The Bachelor: On the Wings of Love" (11.6 million, 7.5/11)
CBS: "How I Met Your Mother" (10.1 million, 6.2/9)/"Accidentally on Purpose" (9.2 million, 5.7/8)
NBC: "Chuck" (6.6 million, 3.9/6)
The CW: "One Tree Hill" (2.2 million, 1.4/2)
18-49 leader: "House" (5.1)

3 yorum:

Joker dedi ki...

valla az önce ne konuştuk aynen logu koyuyorum.. bu dizinin sonundan korkmaya başladım.

joker says:
ya ama 2 sezon 35 bölüm yeterince fazlaydı be.. sarah chuck gel gitlerine.. hakkaten fazla oldu bu sene ak ya sinirleniyoruz yani tadı kaçtı
barakuda says:
hele ki ilanı aşklar edilmişken ak

eee evet noktalama işaretimiz "ak" :D

shaw a yine kızamıyorum sarah gibi birine kim kayıtsız kalabilir. baş adi o sarışın.. "ama chuck da..." diyen olursa tartışalım :)

clair de lune dedi ki...

o değil de Morgan'a üzülüyorum yahu

Unknown dedi ki...

ilk defa durum vahimleşti sanki daha önce hiç bukdr sinirlenmemiştim:(son 5 dakıkasını reddedıyorum bu bölümün,sen 2 sezon bekle Chuck ile Sarah olucak mı diye sen süperman gelsin 43 dakkada kızımızı kapsın!!!Buarada chuck ile hannah neyse de shaw la sarah bana hiç inandırıcı gelmedi.
bölüm son gel gitle haricinde gzldi,morgana yazık olduğu konusunda katılıyorum arada olan ona oluyor :)