2 Şubat 2010 Salı

3x6 Rating

Eveeeet, izleyemediğim dizimin reytinglerini aktarmak üzre yeniden karşınızdayım arkadaşlarım. Nielsen aleti sahipleri bu hafta da Chuck'ı izlemeye devam etmişler anlaşılan:

8 p.m.

FOX:
"House" (13.35 million viewers, 7.8/12 households)
ABC: "The Bachelor: On the Wings of Love" (11.1 million, 7.1/11)
CBS: "How I Met Your Mother" (9.4 million, 5.8/9)/"Accidentally on Purpose" (8.5 million, 5.3/8)
NBC: "Chuck" (6.7 million, 3.9/6)
The CW: "One Tree Hill" (2.15 million, 1.4/2)

18-49 leader: "House" (4.8)

House'a bak yalnız. Koçum benim. Ödül vermeyenler utansın bea.

Şimdi bir diğer konu, bu Kristin gelmiş mertlik bozulmuş anladığım kadarıyla. Yok Yvonne çirkinleşmiş de, yok Kristin dünya tatlısıymış. Heyt ulen, sinirlendirmeyin insanı. Yvonne bir yana dünya bir yana. Hangi çılgın Yvonne'a çirkin diyecekmiş şaşarım huleyn. Akıllı olun.

6 yorum:

Barakuda dedi ki...

garip furyalar dönüyor hep öyle ya ekşide.. yok ezel atv'ye geçince bok oldu saldıırııın.. yok x kişi y dizide çok gıcık hemen ölsüüün.. yok hannah sarah'dan daha süper oyyy vs.. salakça hepsi.. hannah evet bence çok tatlı dizide.. bi renk kattı hem.. ama büyüsü sadece suratta işte.. o güler ben eririm ama o kadar yani.. sarah'yla karşılaştırmak olmaz.. sarah tanrılar, evrenler ötesidir.. bu bölümde de bunu kanıtlayıp, bünyeden bi casey hırlayışı çıkmasına neden olmuştur..

manzana.. sana da hiçbir şey demiyorum artık izleyememen konusunda :D dedim ztn diyeceğimi :D yazın izlersin artık eheh..

joker dedi ki...

valla çok komik bi kıyas yani.. sarah yı da gördü bu gözler nerd herd kıyafetiyle.. gezegenler üstü sarah overmars ise hannah celil sağır filan olabilir. gülüşüne de erimem ben. celil de ağır oldu ya denilson falan diyim. ama sarah overmars hatta overgalaxy. :P

Unknown dedi ki...

Ne derlerse desinler neticede 2 bölüm sonra avuçlarını yalarlar biz yine Sarah'mız ile kalırız :D zaten bu bölümde yine mimiklerine yeteneğine hayran kaldım(artık alışmış olmam gerekıyordu ama yıne de kalıyorum işte).İlk bölüme flash back yapması süperdi.Ben bu bölümü izlerken biraz kalbim acıdı sizin de öyle oldu mu ?

clair de lune dedi ki...

Bu haftasonu başıma bir şey gelmezse 6 bölümü de sana ulaştırıciim. Az kaldı :) Hepsini beraber izlemek daha güzel oluyor aslında bkz: yazın yaptığım şey
Yvonne'un yeri ayrı, laf eden çarpılır
Her şeyi çabuk tüketen yeni neslin işgüzarlığıdır Yvonne'a çamur atanların yaptığı

manzanasverdes dedi ki...

Ben zaten laptopı yüklenip gelecem. Kararlıyım bu sefer :D zıtarbaks mı olur kahve dünyası mı bilemem.
Yvonne konusunda da haklısın, maymun iştahlı tüketim çılgını gençlik işte.

Joker dedi ki...

valla bnmde acıdı içim. hikayenin başına döndüğümüz sahne hem güldürdü hem bir garip etti.. güldürmesi de chuck ın o kimlik fotosu yüzünden ne zaman görsem gülüyorum. ama harika bi detay o. orda abartısız bir gülüşle ya da nispeten ciddi bi duruşla poz verse ne olurdu ki? ama işte bu pozu verdiği zaman, o dudaklarının hali filan müthiş bi ayrıntı oluyor.. bu insanlar fotolarında da hep böyle çıkarlar :) loser da demek istemiyorum chuck a bambaşka bi kelime bulmalı ona.. geek desem loser etkisi vermiyor. "loser olmayı hak etmeyen, aslında da olmayan loser" falan demeli.. o "pardon yaa senin dosyanmış" olayı kopardı casey ile..

chuck izlerken gülüyorsun. gülmek keyiflendirir.. içini acıtıyor bazı anlar ama o da garip bi keyif veriyor. çok bizden dizi bu chuck ya en kaliteli en efsane dizi olmayabilir ama çok tanıdık. hele dün son bölümü izledim üstüne süper ötesi 2.22 yi izledim e2 de gözlerim doldu valla.. şimdi verse gene izlerim ama doyamıyorum. bu dizi bi gün son bulacak. adamımızı üzme sarışın, nolur üzme ya..