3 Ekim 2009 Cumartesi

Kill Jill


Chuck/Casey teorimi destekleyici karelerle yine karşınızdayım. Pek çok Chuck hayranı fan fiction yapıp eğleniyor, okudum biraz. Böylece aklıma karelere uygun diyaloglar yazmak geldi. Bu karede de durumun vehameti eminim ki gözlerinizden kaçmamıştır. Ben gördüğümü aktarayım: Casey oldukça kıskanç ve fedai görünüyor, Chuck mı? ''yapma yiğidim etme, el aman!'' der gibi. Bu ilişkiyi onaylamayan Chuck heyranları olduğu gibi benim gibiler de çok var. Fanlarla konuştum haberler de iyi ayrıca. Mart' a kadar olan süreyi CHUCK içinde yeni hikayeler uydurarak geçirmeyi planlıyorum.

Kareye uygun altyazıyı şu şekilde düşünebilirsiniz:

"Um... Casey, what are you doing?"
"Killing Jill"
"Oh, well, I believe the title is Kill Bill, not Kill Jill."
(muffled cry from Jill)
"Casey"
"Yes, kid?"
"She's not an agent or anything, is she?"
"You flash?"
"Nope"
"There's your answer."
"But then why are you killing Jill."
"Cause she broke your heart."
"I love you Casey"
"I love you, too, Chuck."
"You've gotta stop killing Jill now..."


Kafamdaki diyalog aynen yukardaki gibiydi, hatta kill bill vak'alı bir postum vardı daha evvelinde kafamın toplanamaması nedeniyle seremedim bir türlü. Sonunda böyle bir diyalog bulmamla oluştu herşey. Yeni fan-ficlerle görüşmek üzere.

3 yorum:

joker dedi ki...

şakası bile kötü hiç tasvip etmeyeceğimiz şeyler.. :) sean ve christian yapsa olur mesela ok kaldırır bünyemiz ama bunlar asla! :)

bu arada burdan minik bir selam yollamak istiyorum.. geçen gece msn de tv tarihinin en kral karakterlerinden birisi olan necdet aygün ün muhabbetini yaparken ordan girdik burdan çıktık sözlükteki başlığına baktık.. 2 nolu entryden hareketle bizde necdet hayranlarına el sallıyoruz :)

youtube diyorum hatırla sevgili bölüm 24 part 1 diyorum saygıyla ve hayranlıkla eğiliyorum..

joker dedi ki...

bu arada ne güzel ne tatlısın sende be jill valla ben seviyorum seni her şeye rağmen.. belleğimizden silinmez güzel yüzün.. chuck da ister süper ajan olsun ister sarah ile fezaya uçsun her zaman hatırlatırsın kendini sızlatırsın ince ince.. kimse hayatındaki jill i unutamaz ne de olsa, mutluluğu bulmaktan bağımsız..

jill e çok benzeyen ama yerli versiyonu birisini gördüm bende geçenlerde rüyamda, böyle daha bi türk tipliydi kalın belli basenli falan, çok güzeldi ama hayırlara vesile :) anlamsız rüyalara karşı örtünerek yatsam iyi olacak sanırım.

manzanasverdes dedi ki...

Hatırla Sevgili bölüm 24 part 1, uzun süre etkisinden çıkamadığım etkileyicilikte bir sahneydi. O dizi de neydi arkadaş, bildiğin uyku tutmuyordu cuma geceleri. Necdet Aygün de kral bir karakterdi harbiden. Dur bi entry gireyim aklıma gelmişken :D
Jill'i ise sevmedim hiç. Özellikle ağız yapısı beni sinir ediyordu. Chuck da ortalığa saldı kendisini, bakalım geri filan gelir mi?