11 Ekim 2009 Pazar

Flash News!

Süper haberlerle geliyorum! Hayırlı düşünelim hayırlısı olsun!

Sevimli ajan dizimiz Chuck biliyorsunuz ki Amerika'da NBC'de yayınlanıyor. Ve NBC nedense Chuck'ı şu anda yayına koymuyordu.

NBC'nin sonbahar takviminden bir dizi çıkarıldı. Cuma akşamları yayınlanacak olan polisiye/belgesel dizisi Southland (ki fena da değildi aslında) yayından kaldırıldı: http://sepinwall.blogspot.com/2009/10/bad-day-to-be-drama-fan.html

Şimdi bunu duyunca, insan düşünmeden edemiyor: Chuck cuma akşamları neden yayınlanmasın?

Bu düşüncemi tescilleyen bir haber gördüm, üstelik 13 bölüm yerine neden 22 bölüm olmasın diye bir yorum da vardı: http://www.chuckonline.net/2009/10/chuck-season-3-may-begin-sooner-than.html

İşte böyle neşeli bir haber gördüm ve mutlu oldum sevgili Chuck severler! Mutlu ve yeni bir haberde daha görüşmek üzere!

3 yorum:

manzanasverdes dedi ki...

Ben zaten diyorum taa başından beri, erken başlaması çok olası diye. Çünkü çok kandırıkçı bi ekip bunlar. Afacanlar.

joker dedi ki...

terim in istifasından sonra hayatımıza neşe katan bir haber daha görmek güzel..

VendettA dedi ki...

Erken başlasın, uzun sürsün, bi sezon daha sürsün, bi sezon daha, bi sezona daha... Elbet bitecek bi gün bu dizi (acı gerçek), o gün oturup ağlarım. Üstüne de gül koklamam, zirveyi vermem kimselere. En sevdiğim dizidir, hep öyle kalacaktır. Sonra da açıp baştan izleriz, onu şimdi de yapıyoruz gerçi de.

Bundan sonra ne kadar dizi izlesek onlar ayrı, Chuck ayrı.

1-Chuck
2-onlar