29 Ekim 2009 Perşembe

I have some awesome news folks!

NBC'nin 6 bölüm daha Chuck sipariş etmesi(sanki pilav üstü kuru sipariş ediyor eşşoğlueşşek) an meselesi. Ausiello amcam diyorsa doğrudur:
http://ausiellofiles.ew.com/2009/10/28/breaking-nbc-ups-chuck-order/
Ayrıca daha güzeli, 6 bölüm fazladan Chuck demek, dizinin buradan bakınca anasının nikahı mesafesinde görünen Mart yerine Ocak'ta başlaması demek oluyormuş büyük ihtimalle. Prime-timeda gösterilen The Jay Leno Show saçmalığını görmezlikten gelirsek tabii.
Asıl kaynak

3 yorum:

joker dedi ki...

bir yandan da cole barker mevzusunda sarah ya nasıl saydırdığım aklıma geliyor, bi daha aynı bokları yiyeceğini seziyorum, sinirlenmek istemiyorum.. başlamasın dizi. :P

jazz dedi ki...

Really good news manzanacığım, bu durumda Ocak'ta izleyeceğiz büyük ihtimalle. Arayı soğutmasınlar lan! Başka dizilere kayıyorum bak sonra! Cıks cıks cıks.

atmospheretic dedi ki...

13 bölüm kesin 6 bölüm daha eklenecekmiş gibisinden bir haber de ben aldım. sanırsın ki nbc'den haber geldi, he canım. bak işine sen. 19 bölüm fena değil. ocak desen, yakın güzel bir tarih.