21 Ekim 2009 Çarşamba

İnsan mısın Yvonne?

Bu resimdeki asalete hayranım. Kıyafetleri de ayrıca çok beğendim. Hani Hadise de beyaz ceket giyiyor ama olmuyor ki be abicim.

Sempatikim benim.

Burada da delikanlı bir hava var ve nedense Sharon Stone'u anımsattı bana. Ancak asıl dikkatimi çeken nokta ojeler. Sarah Lancaster "ojesiz çıkmam abi" portresi çizerken Yvonne'u hep kısa ojesiz tırnaklarıyla görüyorduk, bu sebeple biraz şaşırtıcı olmuş bu resim.

Sana kırmızı çok yakışıyor kız. Arkadaşlar bilirler zaten kırmızı sevgimi bir Boğa insanı olarak, kırmızı giyin kalbinizi sevin canlar.

Sarah Yvonne'un yanında ne kadar esmer kalmış(gara diyecektim esasen de o kadar da kırolaşmıyım diye düşündüm halka açık bir blogda), lakin estetik posture'ünden taviz vermiyor her zamanki gibi. Oh yeah.

5 yorum:

joker dedi ki...

ama elleri çirkin sankim :P eheh aman çarpılmıyım kutsala hakaret..
son foto özellikle harika yaa budur işte. gündelik giyim kot filan ama öyle güzel ki.. bıkmadan usanmadan dua ediyorum nolur bi hıyara varmasın.. :) zach demiyorum artık yeni saç modeliyle şansı kalmamıştır :P

bu arada bi önceki posta yazacak bir şey bulamayıp buna hemen atlamam sosyal sorumluluk projeleriyle ne kadar ilgili olduğumu gözler önüne serdi gibi hissediyorum.. hayat güzel kadınlardan mı ibaret? lester dan ne farkım kaldı şimdi :P

clair de lune dedi ki...

Allaam o insansa biz neyiz
Neyse bahsi kapatalım burada :)
Ev toplamaktan vakit bulduğun bir ara msne gel de sana kırmızılı kadın adlı güzide bir şarkı yollayayayım yıvrım :)

Barakuda dedi ki...

3.foto manyak yahu. o omuzlar falan kimin çizimi ola ki? allaan kapasitesi yetmez bunu üretmeye başka bir güç sözkonusu burada. gerçi buna allahtan öte allah kim oluyor falan da demiştim sanırm. vay be duruşa bak.

4.fotodaki elbiseyi tutmadım. gerçi v'nin dip noktasından itibaren aşağıya katsumoto'nun kılıcıyla ufak bir çizik atası geliyor insanın amma neysse.

son fotoda da tatlılık kavramını baştan yazmış.

ellie bacağına da dikkat diyor bizden kaçmaz ekibieeaaa.

jokerciğim sen de gel msn'e konuşmak istediğim şeyler var link de vercem haydin :D

joker dedi ki...

msn kesmez en yakın zmnda bi program yapmalıyız, byes :)

atmospheretic dedi ki...

yvonne her fotoğrafında 'ben turuncuyum'' diyor. şu poz duruşlarını da bir nebze olsun sevsen! hıh, ne lan o öyle. ben küçükken ayna karşısında bir sağ bir sol yapıp dururdum öyle. rezilliğe doyma sen. bu holivud yıldızları da dahil verdikleri pozlarla hiç doğal bir görüntü olmuyor ki,sarah' nın da eli kolu bir başka oynasın şu duruşu yapmasın allasen.

ya da yapsın bana ne ayol ahah:P