3 Haziran 2010 Perşembe

Tatlı rüyalar

Olay 3x11'de geçiyor. Ancak burada işin özü ne Sarah'nın mor bluzunun ne kadar güzel olduğu, ne Chuck'ın yemek masasında sevinçten eski zamanlardaki gibi çocuksu saçmalamaları. In My Sleep adlı şarkıya dikkatinizi çekmek istediğimden yazılıyor bunlar. Gecenin bir yarısı Lost izleyip üç buçuk attıktan sonra beynime farklı bir meşgale bulmak istememden de olabilir :) Her ne hal ise, şarkı gönül telimizi titreten cinsten. Aşağıya kodum sizin için. Bütün günlerinizde karanlık en azından griye döner umarım.
Adamımız buluşma yerinde kızı gördü. Üstelik randevuyu Sarah talep etmişti.
Kızımız karmaşık duygular içerisinde ama "Sunday, dark has turned to grey" Chuck için.
Chuck kendisini bu vaziyete getirmekteki emekleri için Sarah'ya teşekkür eder ve bu sevimliliği Sarah'nın işini daha da zorlaştırır.
Öldürmek ve Chuck mı?
Chuck tereddütler içinde kıvranırken o ana kadar tatlı tatlı ilerleyen müzik de arkadan coşmaktadır.
"and i know i'll miss you, i'll always miss you. But i know i'll see you in my sleep." derken Sarah uzaklaşır siyah trençkotuyla.
Son bakıştaki o gözler kaldı aklımızda di mi?


3 yorum:

Barakuda dedi ki...

o değil de Chuck artık bildiğin karizmatik bir herif oldu çıktı.. şu takım üstüne nasıl oturuyo mesela.. e2'de ilk bölümden başlayarak verdi tekrarları (dün 201 bitti).. benim hayvan gibi sevdiğim chuck o işte.. takımlar üstünde eğreti durur, durmadan hayal kırıklığı, en ufak şeyden mutlu olmalar vs.. şimdiki chuck elbette yine tonla şeyle uğraşıyor ama eskisi gibi de değil yani.. özledim 2007 model chuck'ı ben..!

lostttt.. valla bikaçgündür efsane sahneleri açıp açıp izliyorum.. onu da özledim..

özledikleirmi geri verin.. tekrar onlar özlenir.. onun konuşmayan dilini verin.. o kadar özledimm onuuu.. dımdımdım..

manzanasverdes dedi ki...

Evet ben de izledim haftasonu birinci sezonu. Çok daha şekermiş o zamanlar Chuck. Bildiğin yakışıklı bişi oldu çıktı. Vücut filan da yaptı biraz. Yalnız şu rol model olasıca ajanları kapıda beklerlerken çok güzeldiler ya ikisi bir arada. Çok yakışmışlardı giysileriyle filan. Dur onun da captureını alayım ben.

Eskileri özlüyoruz ama yeni maceralara da yelken açmak lazım. Gerçi bir başladın mı sonu da gelmiyo anam. Hangi birine yetişecen o da var.

Unknown dedi ki...

lost bitti,bu da bitecek bir gün.açıp okuruz belki eskileri..