4 Haziran 2010 Cuma

Eskici

Gezinirken Zac'in 2008'e ait doğum günü partisinden birkaç foto gözüme çarptı. Malum 29 Eylül doğumlu bir terazi insanı oluyor Zac. Burç muhabbetine özel olarak değineceğim bir ara. Şimdilik fotoğraflar...
Bu fotoğrafa müdahil olmam gerek, cüce müce diyorlar ama Morgan Grimes, Gomez olarak da Ellie'yi rahat bırakıyor görünmüyor. Ne kadar dostane bir fotoğraf ama! Ellie'nin bacağı ve Morgan'ın elleri... Kötü düşünmesek bile bizim cücemizin bir eşşek sıpalığı yapar hali yok mu? di mi biraz bence?


Who is dude? aceb. Gece boyunca Zac'in boynunda dolaşmış:P




Pek bi güzel bu da. Sarah'nın kaşı kalkık. Hmm, bu kadınlarda charming durumlarında ortaya çıkan bir mimik olup oo yeah dedirtti.

Uyuyamamak bir işe yarasın bari ama bu post da burda biter. E görüşürüz.

9 yorum:

Barakuda dedi ki...

editlenmiş bu post.. kılçık atacağım cümle uçmuş.. geri koyun.. ben de kılçık atıyım..

atmospheretic dedi ki...

Cümle editi yaptığımı hatırlamıyorum,yapmış da olabilirim emin olamadım. hatırlat? fotoğraflar arası düzensizlik vardı belki ona atmak istemişsindir.

Barakuda dedi ki...

"yeni bölümleri daha izlemedim.. yuh daha izlemedin mi! diyenleri sustururum" gibi bişeydi.. yoksa 06.30da boston'a küfrediyor olmam, 3 tane sınava girecek olmam ve de uykulu olmam mı böyle sanrı yarattı.. ben de "yuh! daha izlemedinmi!" yazcaktım da üstüme vazife olduğundan, araya bişey girdi galiba.. içimde kaldı :( bunca şeyi sıktıysam, kolpaysa, biri beni çimdiklesin, iyi değilim..

atmospheretic dedi ki...

O şu:
http://chuckozamanchuckchuckchuck.blogspot.com/2010/05/chuck-and-ellie-bartowskis-mom.html

postun yorumundaki yazdığımdı. ben de uykusuzum ama ne yazdığımı hatırlıyorum bak. mission completed merak etme, hepsi izlendi.

Barakuda dedi ki...

heh doğru.. yolun 3te1i inceden girmeye başladı bile işte.. dürtüyo alttan alttan alttan.. alzheimer banko ilerde.. ilacımı getir torun..

Barakuda dedi ki...

ayrıca lancaster'ın şu partideki diğer caplerini de hq olaraktan istiyorum bir zahmet, varsa..

emeğine sağlık dostum +rep..

manzanasverdes dedi ki...

Normal ya sabahın köründe finallerle uğraşırken biraz şaşırmak, haksızlık etmeyin kendinize.
Ben şu duuude'e değinmek istiyorum. Kendisi aşırı yavşak bi insan. Zac'le beraber videoları var(anam ne biçim cümle oldu lan bu, silmeyecem :P). Zac bununla birlikteyken bir tuhaflaşıyor(cümlelerim iyice yoldan çıkıyor benim de sanki)
Neyse ki Türkçe bilen birileri okumuyor buraları. İyice götümüze girebilirdi haggaten.

atmospheretic dedi ki...

Google translete de sıçtın mavisi verdi, kimse çeviremez artık bunları:P

manzanasverdes dedi ki...

Eheh, sıçtın mavisi :D