1 Nisan 2010 Perşembe

Senden çocuğum olsun istiyorum

Durduk yere anmadım tabii çok sevgili(!) Berdan Mardini'yi bu güzel eseriyle. SOS kampanyasından bahsetmiştik önceki postumuzda. Chuck tabii ki en çok oy olan ilk 5 içerisinde şu anda. Zach ise beni gece yarısı Ertem Şener'den ve ekşi sözlük kapılarını Uzakdoğu'ya açan ssg'den daha çok eğlendirdi. Chuck'ın 4. sezona uzatılmasına yardım edecek Chuck fanları için Joshua Gomez'in çocuğunu doğururmuş. Sesli sesli güldüm şerefsizim gecenin karanlığında. Al sen de gül vatandaş:

Yalnız imkan olsaydı ilk kurtaracağı dizi olarak Alf'in adını anmasıyla kendini sevdirdi bir kez daha kerata. Yvonne'un şirinliğini de unutmayalım bir kez daha.
Bu da haberin ayrıntıları ve kurtarılma yarışında şu an önde olan diziler için.

1 yorum:

chuck_sarah dedi ki...

Waayy bu siteyi çok sevdim. Takip etmeye devam edicem. Bi de şu video açılmıyo ne sorunu varsa bi bakar mısınız? Çok merak ettim =)