6 Nisan 2010 Salı

3x13 Rating

Bildiğiniz üzre bu 13. bölüm sezon finali olarak, hatta son bölüm olarak tasarlanmıştı. Lakin NBC Jay Leno-Conan O'Brien filan derken çuvallayınca boşlukta 6 bölüm daha izin çıkmıştı Chuck'a. Bölümü henüz izlemedim ama sonu mutluluk dolu görünüyordu. En  kısa zamanda bir post hazırlayacağım. Reytingler de son 3 haftanın en yüksek seviyesinde. Üstelik dizinin bir kısmı bir basketbol maçıyla çakışmış Batı Yakası'nda. Memleket meridyenlere doyamayınca belirtiyorlar böyle demek ki.

Net Show 18-49 Rating/Sh Viewers (Millions)






ABC Dancing With the Stars 4.6/14 19.94

CBS Big Bang Theory (R) 3.5/11 10.78

FOX 24 2.1/6 6.62

NBC Chuck 2.1/6 5.77

CW Life Unexpected 0.8/2 1.80

20 yorum:

Barakuda dedi ki...

bi dk şimdi bi dk.. blogger anasayfama gelen bu posta "aa reytinglerr eheh" diyerekten baktım ve yeni bölümden bir screenshot mı gördüm ben daha altyazı düşmediğinden ötürü bölümü izleyememişken..? üstelik post içinde bölüme dair bir spoiler daha görerekten..? henüz izlenmeyip, bölümün sonuna dair fikir edinilecek şekilde izlenmesini geçtim, haddim değil de bam diye okunacağı bilinerekten yanlış anladığımı sanmadığım bu spoiler dolu postun bize sunulmasına ne diyeyim bilemedim şimdi..? zaten dersten kafası ütülmüş bir haldeyken ve öğleden beri yana yana altyazı beklerken bu post sinir yaptı bende.. nolur nolmaz gaf yapmıyım diye bi baştan inceledim de postu.. bildiğin spoiler yahu.. büyük incelik.. teşekkürler..

manzanasverdes dedi ki...

Açıkçası spoiler dolu olduğunu düşünmüyorum. Bölüme dair resimleri reytingleri almak için girdiğim sitelerde her hafta görüyorum ilgili bölümü haftalar sonra izleyebilmeme rağmen. Bu post da tamamen iyi niyetle hazırlanmıştı.
Çünkü 3. sezon başından beri ilk kez Chuck'ın yeni bölümünü herkesle beraber izleyebilme olanağı yakaladım. Yorgun geçen günün sonunda da geleneksel Salı günü reyting rakamlarını blogu takip eden insanlara ulaştırayım dedim bölümü izlemeye başlamadan.
Ben öğleden sonra edinebildiğime göre ve sözlükte de sabahtan itibaren yorumlar bulunduğuna göre blogda yeni bölümü anında indiren insanların çoktan izlemiş olduğunu düşündüğümü de söylemem lazım. A
Ama eğer rahatsız olunacaksa silerim postu çok da önemli değil.

Barakuda dedi ki...

işte fark var arada demek ki.. spoiler denen olgu nicelik olarak derecelendirilemez başta benim nazarımda.. ha "dolu" ha " bir tek".. kötü niyet niye olsun ki zaten, olsa olsa düşünememek olur.. sabahtan beri kasmanın önemli bir kısmını da sol framede salgınlıkla tıklanan chuck başlığından panik halinde hiçbirşey okumadan çıkmaya çalışmak oluşturuyor.. haa aa chuck yorumu yapılmış okuyum bari diyorsan her hafta onu bilemem tabii.. yine kişisel farklılıklar denebilir o zaman.. silme canım kalsın zaten, olan oldu, joker'i de tembihledim izlemedne girme diye, elimden gelen budur adım hıdır değil ama..

manzanasverdes dedi ki...

İçim ferahladı. Gerçekten dert olmuştu bak. Çünkü biliyorum boktan hayatlarımıza renk veren çok az şeyden birisi bu dizinin varlığı ve her hafta heyecanla ne güzellikler sunacak diye bekliyoruz. Bunu hiçbir şekilde bozacak bir şey yapmak istemem. Dediğin gibi düşünememişim. Ne spoiler olabileceğini düşündüm ne de sizler gibi sadık Chuckçıların henüz seyretmemiş olabileceğini.

Sen dostlara haber saldıysan iyi.
Ama emin ol çok spoil etmedim seyir zevkini. Şimdi izledikten sonra rahatlıkla diyebilirim bunu.

Bir dahaki sefere çok daha dikkatli olacağım söz. Hatta çarşambaya bırakayım reyting olayını filan en temizinden.

Barakuda dedi ki...

ya rahat ol.. bir dahaki seferini falan düşünme.. bişeye ha diyince, dikkat ediyim diyerekten falan girişilince daha bi piç olabilir.. rutin neyse o.. a düşünür, b düşünmez, b düşünür a düşünmez vs böyle süregelir her şey zaten.. geçen de söylemiştim, ben konuşurum hep, ne zaman nerede bir his gark olursa, derim.. batar, batmaz, değer, değmez vs bilemem.. zamanı gelince bakarız.. bu arada, chuck sözkonusu olunca da babamı tanımam belirteyim.. bazen "ama Barakuda kötüdür" oldurabilirim yani..

manzanasverdes dedi ki...

İnsanların incinmesi söz konusu olunca egosuz bir insan olarak freak out vaziyeti hasıl oluyor bende. Bu da benim değiştiremeyeceğim bir huyum galiba.
Ama ne dersen de Barakuda iyidir, çevresi bazen kötü yapıyor onu bence.

Barakuda dedi ki...

bilmiyosun yeğen..

Joker dedi ki...

oha :) barakuda iyi ki uyarmış beni girmedim bloga. yani kötü niyetli olmadığına şüphe yok da çam devirmek bile değil bu, orman katliamı bence. bu tarz işlerin çarşambaya bırakılması fena fikir değil.

emre bekman da en önemli bölümde geç kaldı bu da ilginç bi nokta. tabi ingilizce altyazı gelmemişti, sonra kendisinin belki işleri vardır filan bilemem de..

bi de şu kısmı anlamadım "Bölümü henüz izlemedim ama sonu mutluluk dolu görünüyordu." nası yaa.. bölümü açıp başından izlemeden son 2-3 dakikaya mı bakıyorsunuz önce?

3 hafta ara veriliyormuş gene.. 3 hafta etkisinden çıkılmaz zaten bu bölümün.. daha çok konuşulur, harika dakikalardı, bazı sahneler 79 dakika falan sürse bende izlesem diye düşünüyorum kendi adıma.. messi nin uçuk performansı bile gecemin içine sıçamadı o derece "ohh be" hissi var şu an.

manzanasverdes dedi ki...

Soulfrog'um yetiş, sağlı sollu saldırıyorlar bana. Valla bölümün mutluluğunu doya doya yaşayamadım ha.(Bu spoiler olmaz artık izlediğinize göre)
Biz soulfrog'la indirilen şeylere şöyle anında bir göz atmayı severiz. Çocuksu bir sevinç kaplar içimizi çünkü yavrular inince. Başı olsun sonu olsun ortası olsun. Bu ritüel heyecanımızı köreltmez aksine daha da körükler, sabırsızlığımızı arttırır. O an tüm bölümü izleyemeyeceksek bir parmak bal bile çalar ağzımıza. Çok da dikkat etmeyiz neler olduğuna, sevdiğimiz insanları görelim biraz yeterdir.
Bu aşırı romantik bir davranış olabilir ve çoğunluğa saçma gelebilir ama böyle. Herkesin film-dizilerden keyif alma şekli farklı.
Alt yazı zamanını kestirememişim, bir capturela çamlar devrilebileceğini de düşünememişim. Bi daha olmayacak.

Joker dedi ki...

hmm oldukça ilginç huylarmış. sayısız manyak tanıdığım ömrümde ilk defa rastladığım bu enteresan özellikler, hiç bi şeye şaşırmayan yaşlı amcalara dönüşme yolundaki tecrübelerime eklenebilir.. hadi başını ortasını da azıcık anlayayım ama dannn diye sonuna bakmak neyin nesidir, nasıl olur diye düşünüyorum ama bu derece soğukkanlı anlatılabildiğine göre uygulamada da aynı ustalık vardır. bu satırlardan sonra bir capturela çamlar devrilebileceğini de düşünememişim cümlesi oldukça masummuş. ne diyim allah bizi beterinden korusun..

Barakuda dedi ki...

soulfrog'unun, bu, filmleri önce bam diye sonunu öğrendikten sonra izlemeye başladığı saçmalığını(keyif alma şekli diye geçiştiremiycem ancelotti kusura bakmasın, zaten kendine de bunun milyondabir dahi görülemeyecek bir saçmalık olduğunu ve kendisi de gözleri fıldır fıldır dönen smiley'le kapamıştı konuyu şeklim farklıdır diyerekten) biliyordum ama sende şaşırdım be aman orman(zana)cı.. sinemaya nasıl gidiyorsunuz siz..? 16 seansına bilet aldıktan sonra 18.00 gibi filme girip sonunu izleyip sonra da 19 seansına bilet alıp baştan izlemek falan..? yani kasıyorum anlamaya çalışıyorum her zaman yapmaya çalıştığım gibi, ama olmuyor.. içlerde oluşacak ama elbetteki dile getirilmesi tercih edilmeyecek "sana ne yapraaam" tarzı laflar için de ama bir durup düşünün yahu arkadaşlar şu durumun garipliğini diyorum.. neyse.. joker'in dediği gibi iyi tecrübe oluyor bunlar valla..

ha ayrıca yine üstlerde dediğim gibi "şöyle yapıcam bu olmayacak şöyle olacak"a cidden gerek yok.. lost mu bu da dan diye bi flashlanalım geçmişe.. ne özür ne rica ne af.. boş işler.. neyse o'dur yani.. olan olur, kalan kalır, önümüzdeki maçlara bakalım..

meraklı köfteci Barakuda..

atmospheretic dedi ki...

Evvet yetiştim:) Yorum 7 nisan'da gelmiş acaba bugün 8'i mi diye ekranın sağ altındaki tarih kısmına tıkladığımda geç kalmadığımı öğrendim. Neyse bugün 7 nisan hmm.

''shut up and watch us''
öncelikle.

Postu okuduğumda izlememiştim hem de ileri bile sarmamıştım. Spoiler almamış insan(!) olarak bir spoil sunmadı bana bu. Sonuçta 13. bölüme gelmişiz, sezon finali diye ayarlanıp sonrasında uzatılan bir bölümden bahsediyoruz. E tabii Sarah ve Chuck öpüşecek. Öpüşmeselerdi görürdüm ben esas spoili.
Ammaa, kişilerin neyi spoiler olarak algıladığına bağlı bunu değerlendirmekte. Şurda sunulan spoiler dizinin tüm seyrini değiştiren kilit bir şey değil yani. Ama derseniz ki, biz el değmemiş bir bölüm izlemek istiyoruz. Eyvallah. Bundan sonra şöyle bir uygulama başlatabiliriz, postların başına ''bakire post'' diye not düşeriz, böylece gönül rahatlığıyla okursunuz. El değmemiş el değmemiş...

manzanasverdes dedi ki...

Ben de bu anlayamayışınızı saçmalık, manyaklık gibi istesek hakaret bile sayabileceğimiz sıfatlarla dile getirmenizi ve bunu bu kadar ciddiye almanızı anlamadım. Hatta milyonlarca güzel sahnenin olduğu bir bölümden sadece bir sahnenin fotoğrafının ve replik filan içermeyen kişisel bir yorumun(o da bir daha saymayacağım sebeplerle, istemeden, bilemeden) her şeyi bok ettiği düşüncesini de anlayamamıştım ama sonuçta herkesin bu konuda anlayışı farklı diyerek özür bile diledim gerekliliğinden emin olmadığım halde. Hadi bakalım. Yeterince açık anlattığımı sanıyordum ama her daim, her ruh halinde ve her yapımda uygulamadığımız bu ustalık isteyen alışkanlık Amelie'nin markette ellerini bakliyat çuvallarına daldırması gibi bişi diyim ben saa.

Ayrıca masum kalma konusunu gerçekten anlamadım ama ironi dolu gibi geldi bana. Umarım değildir.

Bu kadar güzel bir bölümü bu şekilde anmamıza sebep olduğum için de Allah beni kahretsin e mi, daha ne diyim.

Pis, kaka, manzana.

p.s: Blogla ilgili hevesim kaçtı bu gece. Çok da dertti diyeceksiniz belki ama içimde kalmasın dedim.

Unknown dedi ki...

Kaçmasın hevesin fln manzanacım ne bileceksin,bence erken değildi post öyleki ben izleyip yorum yazayım diye girdiğimde henüz bu bölümle ilgili herhangi bir post yoktu bile.Herneyse bölüm gerçekten final niteliğindeydi bende bir aç gözlülük yarattı.Burada biteseydi doymazdım şahsen(bukdr bekledikten sonra da normal bir davranış olsa gerek diye düşünüyorum)ii ki devamı var:)2 posta izledim bile şimdiden,3 hafta bekleme sürecinde de daha çok izleyeceğe benzerim.
p.s.merakla bölümün capture'larını bekliyorum eminim yine en can alıcı noktalardan senin yorumlarınla süper olacaktır;)

Barakuda dedi ki...

bütün suçu soulfrog'a atıyorum ben o zaman.. benim spoiler "manyak"lığımdan haberdardı kendisi.. bak manzanacım, bu herif böyle böyle huysuz, günün birinde bariz spoilerlı bi post atacak olursun falan dut kendini yavrım falan diye uyarması lazımdı yaani..

blogla ilgili heves kaçması kötü bişey evet, bilirim.. üzgünüm diycem değilim, özür dileyim diyorum, dileyemiyorum.. neden yani.. arkadaşlar iyidir de, makbul olanı lafını sakınmayan, hö diyesi geldiği zaman hö diyen, sinerji bekleyenler değil midir..? başta enee zıpoylır ya la bu, ah manzana ah kehkeh diyecek olsam, ki aklıma bile gelmedi böyle tepki misal diyorum, kafalara yerleşmezdi bile.. ama şimdi bi işe yaramıştır belki..

ha bakın gene takıldı gözüme bişey.. yan taraftaki "hem okudum hem de yazdım" bölümünün altına "yazmıycam işte lan sanane, sadece okuycam ben" adlı bi bölüm daha açılsın ve clair de lune arkadaş oraya taşınsın.. hiç bi post göremedim de kendisinden.. merak yani.. içimde kalmasın dedim.. bi sınava girip geliyim ben..

atmospheretic dedi ki...

Don't freak out!
Herkesin işi gücü var anacım ya. O zaman da denilecek ki niye açtınız ak! Deme barakuda deme, onun da bir açıklaması var. Ben bile boşlamışken manzana canla başla entry yetiştirmeye çalışıyor. İzleyicilerimize özel ihtimam göstermeyi henüz öğrenemedik. Hani neleri severler, çayın yanında ne severler, dondurmaları karışık mı olsun yoksa sade mi... O nedenle bazı huylarınızdan haberdar olsak da siz sade severken biz yine dondurmayı karışık yiyoruz. Özetle, posttaki resim için postun sosu diyebiliriz. Biz öyle seviyoruz.
Off benim canım soslu dondurma çekmiş. Ben bir dondurma yiyip geliyim.
Tüm suç(!) benim.

Barakuda dedi ki...

peki..

Joker dedi ki...

"bu sezon finali, chuck ve sarah büyük ihtimal öpüşür, bunu herkes tahmin edebilir, fazla spoiler sayılmaz" gibi bi görüşe katılmıyorum öpüşmeyebilirler hatta daha beter ayrı düşebilirler.. bence de diğeri daha yüksek ihtimaldir ama kesin değildir. dolayısıyla ben bölümden bi sahne görmek istemem.. ha diyelim öpüşecekleri garanti, bundan adım gibi eminim, gene görmek istemem. bizde biliyoruz yoksa bunun şok eden bi gelişme olmadığını ama önceden değil izlerken tanık olmak istiyoruz, büyük bi çoğunluğu oluşturduğunu düşündüğüm "normal" izleyiciler gibi.. el değmemiş bakire post filan çok saçma olmuş, konuyla alakasını çözemedim, öbür boyutunu merak eden varsa bekaret filan önem vermediğim kavramlardır, bakire de tercih etmem kan görmekten hoşlanmıyorum.

"herkesin zevki kendine" kategorisine girmez bu bırakın allah aşkına hiç de normal değil yani.. araba kullanırken hiç bir trafik kuralını ihlal etmeden sürüyor, o şekilde oldukça iyi kullanıyor olsanız bile geri geri gitmezsiniz değil mi.. geri geri gitmekten zevk alıyorum size ne denmez, böyle bi zevk olamaz, her türlü görüş ve sivriliğe saygı duyulması gerek ama bazı şeyler normalliği fazlasıyla aşıyorsa "olsun zevk" filan demem valla imkan yok. çocuksu sevinç filan gibi açıklamalar garip yani neyse bunu zorlamanın alemi yok, iyi adamın kötü adamı öldüreceği bariz olan orta kalite bi aksiyon filminde bile sonuna bakmayı tercih etmiyoruz biz, siz edin. bu tepkimiz de aslında "şok olmak"tan kaynaklanıyor belki de sadece çünkü bin tane insan tanımışım ilk kez bunu gördüm duydum.. yoksa bu blog çok güzel, senin bi çok postun hatta post dememek lazım haksızlık olur, resmen hizmetin çok güzel, e iyi niyetine kimse laf etmiyor etmez, burda bırakıyorum bende, kalp kırmaya da heves kaçırmaya da gönüllü diilim. çözümü olmayan bişey de deil bu 1 gün beklenir ya da başka resim kullanılır rating için filan.

manzanasverdes dedi ki...

@barakuda
Evet dediğin doğru, arkadaşlar insanı zenginleştirir. Tartışabilmelidirler her şeyi ve hatta dan diye söyleyebilmelidirler ne hissediyorlarsa, kıvırmadan, yapmacıklaşmadan. O sebeple tüm yorumları yayınlıyorum(Türkçenin içine sıçılmadığı sürece). Yoksa Tayyip gibi faşistçe sansür uygulayabilirdim. Dediğim gibi bariz spoilerlı bir post attığımı düşünmedim hala da düşünmüyorum. Fragmanlarda izlediğimiz kadar yahut bölüm öncesi dağıtılan promo fotolardaki kadar bile bişi yok burada. Önceki bölümde resmen Chuck'ın "i love you" dediği bölümü ve hatta Sarah'nın Shaw ile öpüşmesini gördüğü sahneyi koymuşlardı kısacık fragmana. Ama siz bu konuda çok hassas olduğunuzu beyan ettiniz, hassasiyetinize hak verdim, ok dedim, çözüm önerisi getirdim bundan sonrası için.
Bizim soulfrogla aklımıza estikçe yapmayı sevdiğimiz şey de, senin dediğin gibi filmin sonunu önce görebilmek için sinemaya seansın sonunda gitmek gibi bişi değil. Aman Tanrım sonunu öğreneyim de rahata ereyim gibi bir ruh hastalığı içerisinde değiliz yani. İmleçi ilerlete ilerlete bir tür kendi fragmanımızı hazırlamak sadece. Herhangi önemli bir sahneye denk gelmek de o kadar moralimizi bozmuyor, çünkü sanırım ne anlatıldığından çok nasıl anlatıldığıyla ilgileniyoruz bir sanat eserinde. Ben bu duruma olan şokunuzu bu kadar üstüme üstüme gelircesine ifade etmenizi anlayamadım sadece.

@joker
Bu sebeple; çok saçma, normal değil, bırak allah aşkına, peki öyleyse biz etmiyoruz, siz edin gibi cümleleri anlamakta zorlandım. Bunu norm dışı bulmanı anlıyorum da bu derece üstelemeni anlamıyorum. İlla kendi normunun üstünlüğünü kabul ettirmek için çabalamanı anlamıyorum. Bu niye Messi'yi seviyorsun Ronaldo varken demek gibi bişi. Ve bence en önemlisi, bu durumun siz-biz şeklinde bir kamplaşmaya gitmesini anlayamıyorum. Farklılıklara tahammül işte, ihtiyacımız olan bu, tüm dünyanın ihtiyacı olduğu gibi. Bu yüzden hevesim kaçtı dedim. Çünkü maalesef gerçek dünyada bulamadığımız özgürlükçü ve eşitlikçi bir ortam yaratmaya çalışıyoruz burada.

Yani şöyle saçmasapan bir konu yüzünden genç ömrümüzün güzel dakikalarını ve enerjimizi harcadığımıza da inanamıyorum şu satırları yazarken.
Eğlenelim diye açtık bu blogu, eğleniyoruz da. Homoseksüaliteyi bile tartıştığımız oldu ki çok güzel bişi.
Bu yüzden bu konuyla ilgili bir şey daha yazmayacağım. Bu ne lan, sanki AB genişleme sürecini müzakere ediyoruz anasını satayım. Ayrıca, şimdi baktım da, ebesinin hörekesi kadar yazmışım zaten daha ne yazayım.

@Canan

Sağolasın güzel sözlerin için. Biraz kendime geleyim, bir şeyler hazırlarım umarım tekrar.

Evet tekrar okudum yazdıklarımı ve çok dünya barış elçisi gibi yazmış olduğumu fark ettiğim için "We are the world we are the children" ile sizlere veda etmek istedim şu an, şu galakside.

Yeni postlarda görüşmek üzere.

Barakuda dedi ki...

nedendir bilmiyorum sınavların yarattığı mallık olsa gerek, "shut up and watch us" bunu kaçırmışım.. yanlış mı anlıyorum diye epey bi kastım da, ı-ıh.. e güzel.. ben de ağzımı şatdıfakapıyım o zaman..

manzana sen de, aynı zamanda "in manzana we trust" olayını piç etmemek için bu kadar kastığımızı unutma.. verilen önem üstünden doğar zaten bunca hassaslık.. anlamaya çalışmaktır, çaba sarfetmektir.. sinirleneceğin, üzülüceğin anlar olsa da "neden" sorusu zihninden bi an olsun silinmemelidir..

birkiüçtıp..