27 Ağustos 2009 Perşembe

Chuck vs. Superman


Madem kafamda belirlediğim gibi tüm bölümleri tekrar izleyip yorum yapamıyorum bu aralar, twitter'dan takip ettiğim chuck fanlarından gelen spoiler dolu haberlerden sonuncusunu aktarayım: Brandon Routh insanı (a.k.a Superman) Chuck kadrosunda olacakmış birkaç bölüm. Gelsin gelmesine de, kendisi artık Kung-fu bilen insan Chuck Bartowski'nin akıl hocası olmasının yanı sıra Sarah ile de bişiler yaşayacakmış sanırsam. Pöh yani. Şahsım adına Chuck'ın en sevmediğim bölümleri Sarah'nın aksanı dışında bi nümerosu olmayan şu MI6 ajanı ile yakınlaştığı bölümler olmuştur. Gerçi Chuck bu kez o kadar ezik olmayacak büyük ihtimalle ama rakip demiş Ausiello amcam, bu sefer rakip Superman. Chuck Bartowski'nin işi hiç kolaylaşmıyor. Bitmez çilesi varmış garibimin.
Senaristlere güvenmekten başka çaremiz yok sanırsam.

3 yorum:

jazz dedi ki...

ben de yazar olayım anam ne olur ne olurrrr :) ptesi dönüyorum, yetti gayrı bu internetten ayrılık!!!

manzanasverdes dedi ki...

Ben de onu istiyordum zaten jazzminim, lakin daha pek kurcalamamışım ayarları bilememiştim nasıl olur. Şimdi oldu galiba.

clair de lune dedi ki...

Bu Sarah da tam dayaklık bi öyle bi böyle