29 Ağustos 2009 Cumartesi

Bitap düşmüş senaristler


Şimdi bi bizim 3-5 konuyla sınırlı, merak öğesi filan hak getire senaryolara bakıyorsun, bir de Hollywood'un izlerken vay anasını dedirten senaryolarına. Canımız kanımız Chuck'ımızın içinde her telden bulunan(komedi, aksiyon, dostluk, aşk, aile bağları, şahane popüler kültür referansları, hüzün, hatta bilim-kurgu), bu yüzden de her daim kendimizden bişiler bulabildiğimiz senaryosunu yaratan beyinlerden bir tanesi de Chris Fedak. 35 bölümlük Chuck serüveninde, her bölümde bizlere bir şekilde dokunmayı başaran bu insan evladı da 3. sezon için bir hayli kafa patlatıyor sanırım resme bakılırsa.

2 yorum:

burrhole dedi ki...

bu abi pek rağbet görmemiş yalnız. chuck' ı gördünüz tabii. bu adam star wars göndermesi yapmadı dimi, yapmadı deyin bana. yapmamış olarak hatırlamak istiyorum, var bu chris' lerde iş. bkz: chris carter.

manzanasverdes dedi ki...

Ulen benim yorumum niye gitmedi, kırırım bu blogger'ı. Neyse, dediydim ki, Star Wars'a gönderme olma mı, Sarah'ya Halloween'de Prenses Leia kostümü bile giydirdi bunlar. Solo-Fett analojisi yapıldı Bryce-Chuck için Morgan tarafından. Kim bilir daha neler yapıldı da, ben chuckozlayamadım.