23 Ağustos 2009 Pazar

Chuck Bağımlıları Rehabilitasyon ve İç Dökme Merkezi


Fikir çok sevgili jazz ve clair de lune arkadaşlarımın. Tüm bu çılgınlığın başlangıcı da 2 gün boyunca psikopat gibi aralıksız Chuck seyretmemi sağlayan jazz ve bana hibe ettiği Chuck bölümleri zaten. Baktık ki elin Brezilyalı'sı bile blog açmış bu nerdüne gurban olduğum güzide family show üzerine, biz de Türk versiyonunu yapalım dedik. Teknik kapasitem yetse Türkiye resmi fan sitesini bile açardım lakin, henüz resim eklemekten bile aciz bir kulum. Ama Chuck'tan nefret edenler olduğu kadar bağımlılık düzeyinde seven ve tekrar tekrar izlemekten gocunmayan bir güruh da mevcut biliyorum(aha işte Chuck Bartowski gibi "I know" demek istedim bu noktada, te allam).
İçerik tam netleşmedi kafamda. Bir sürü şey yapılabilir. Ama ben becerebilir miyim bilmiyorum. O sebeple akışına bırakalım bakalım. İçimizdeki nerdün götürdüğü yere gidelim.




3 yorum:

burrhole dedi ki...

işte beklenilen gerçekleşti,chuck gençliğine armağanın olsun. proceleri azimlen bekliyoruz. tututüü nazar değmesin.

manzanasverdes dedi ki...

ulen ben de kim bu gurbaa diyom. neyse soul'u chuckmışın ki anladım. hepimize guzum. hatta sen de yazar olabilirsin, istersen, ister misin? istemezsin, istersin, istemez misin? istersin(barney stinson mode 10)

burrhole dedi ki...

isterim olur ahaha bu teklif güzelmiş. sabaha kadar uyumak yoooğğğğğ:) bu arada barney' nin ted' in kardeşine söylediği şarkılar kısmını döndürüp döndürüp izliyorum. s4e11 :D chuck' ı da bittabii. onun da don't look back in anger finallisi haftanın yükselenleri arasında.