29 Ağustos 2009 Cumartesi

Anam o ne be?

Zachary Levi'ın 2008 yapımı filmi Shades of Ray'i araştırırkene şöyle bişi buldum canlar:2007'de bunlar tv'nin en seksileri seçilmişlerdi hatırlarsanız Yvonne ile birlikte(ki böylesi bir kimyasal uyuma gerçekten az rastlanır, neyse c'est un autre débat, we'll come to that later). Zach 2009 için de adaymış sanırım. Yüksek IQ'lu olup seksi olan televizyon yıldızları muhabbeti var bir de. Dizide geek görünmesi için bir hayli uğraşıyorlar zira herif bildiğin daş demeye getiren yorumlar söz konusu. Ama bu resimde harbiden seksi bu herif. Bu resme bi süre bakakaldıktan sonra, sırf sizler için yağuşuklu Zach resimleri aradım a dostlar. Buldum da, devamı da gelir sanırım, afiyet olsun:

Araba da dayımın steyşın vagonuna tüm sülale çocuklarını bindirdiği Renault Toros'unu andırıyor hafiften.


Bunlar daha nerdümsü ama sempatik (o nasıl oluyorsa?)
Gülüşü insanın içini ısıtan insan ihtiyacımızı bi süre karşılar artık bu insan.

4 yorum:

clair de lune dedi ki...

Oha bence direk ajan karizması var o ilk fotoda

burrhole dedi ki...

ilk fotoda ''zac in alnı varmış lan'' bence, haha. dikkat etmemişim heral:P

manzanasverdes dedi ki...

harbiden di mi, geek yapacaz diye kıvır kıvır saçları alnına düşüre düşüre alnını saklamışlar adamın :D

jazz dedi ki...

ya ben öyle kıvır kıvır severim onu, saç sakal karman çorman dolaşmasın yahu! sevmem ben sakal, sakal dediğin batar hem :)