27 Ocak 2011 Perşembe

Günün Chucktrack'i #3

Chucktrack fikrini başlatırken sadece chuck'ta geçen şarkıları kullanmayı düşünmüştüm. Aynı fikirde değilim artık, neden kısıtlayalım ki kendimizi oradan seçtiğimizde yine belirtiriz, ancak bugün için günün chucktrack'ini The Cure'dan seçmek istedim.

Jazz bir önceki günde ilk sezona gitmişti. Ben de son sezondan seçeceğim sahneyi. 4. sezon, 9. bölüme gelelim. Chuck&Sarah moments başlığı altında yüzlerce sahne var. Giderek azalan tutkulu öpüşmelere tepkimi koymak istiyorum. Bunlar birlikte olmadan daha çok öpüşüyorlardı be! Biz izleyenlerin, çiftlerin sevişmesine dair olan isteğinin daimiliği Chuck&Sarah moments'ta da sürmekte. Gördüğünüz gibi. Burdan Sarah'ya seslenmek istiyorum, tutkulu (nispeten) öpmen için adamın elden gitmesi mi gerekiyor be!



Günün Chucktrack'i geliyor... The Cure-Waiting

bu muhteşem şarkı:
''tonight i'll dream a girl called home and wake up in tears...'' diye başlar. 

''but if i don't believe in magic and i don't believe in blood
and i don't believe in miracles and i don't believe in love
then how come i believe so soon...'' diye devam eder. 



2 yorum:

manzanasverdes dedi ki...

Çılgınsın maaan! Her gün yapın anam, ben hasta ve yaşlı bir kadınım yapamayabilirim, ama size güveniyorum :)

jazz dedi ki...

Hell yeah burrholecan, yakştırdım (yakıştırdım değil yakştırdım) ben bu şarkıyı buraya :) ayrıca evet, illa da bi halt mı olması lazım bu arkadaşlarımızın romantik olması için... senaristleri esefle kınayalım.