20 Ocak 2011 Perşembe

4x11 Rating

2.1 ile sezonun en yüksek reytingini almış Chuck. 7 hafta aradan sonra insanların dizinin mevcudiyetini unutmamaları bile bir başarıydı bence.

Bu arada bu sezon Chuck'ı hiç merak edemiyorum. Chuck eski Chuck değil ya. Televizyonda göz ucuyla birkaç bölüme bakabildim. Sağolsun jazz dvdye çekip getirdi ama bir türlü oturup izleyemedim. Dvddeki her şeyi izledim ama Chuck'ı izlemek içimden gelmedi. Ben Chuck'ın loser, iyi niyetli, şapşal hallerinde kendimi bulmuştum. Hem güldürüp hem acıtan bir katharsis yaşatıyordu Chuck benim gibi loserlara.

Bence artık sen de herkes gibisin Chuck. Hawaii 5-0'yu reytinglerde geçmen benim için bir şey ifade etmiyor. Biz senin izlenmen için ne petitionlara katılmıştık zamanında. 2. sezon devam etsin diye Subway bulup sandviç alasımız gelmişti. Artık Türkiye'de de Subway var ama maalesef eski ruhun yok Chuck. Üzülüyorum.

Bir devri daha kapatmışız meğer. Chuck sonunda yırtmış ama bende herhangi bir değişiklik yok. Sevgili bulunca arayıp sormayan hayırsız arkadaşlar gibi hissettirdin bana Chuck. Alacağın olsun.

4 yorum:

tam tam tam dedi ki...

"Gülüp eğleniyoz işte, gidebildiği kadar gitsin." seçeneğini seçtiğimde sezon yeni başlamıştı sanırım, içim elvermeden bastım çünkü sezonun başından beri eski hava yoktu. Ancak dediğin gibi coğrafyanın bu taraflarında birçok insan drama'yı seviyor, Türk dizilerinde olduğu gibi Chuck'da da insanlar bu dramayı buluyordu. Şimdisi başka, "eski tat" geyiği işte...

carlito dedi ki...

chuck için blog açmışsınız, ne diziyi doğru düzgün takip ettiğiniz var, ne de dizideki güzellikleri idrak edebiliyorsunuz..
siz beğenmiyorsanız izlemeyebilirsiniz ama insanların hevesini kaçırmak zorunda da değilsiniz, bana göre hala çok keyifli, çok da komik.. umarım bir 4 sezon daha sürer..

manzanasverdes dedi ki...

@carlito

Sizin de blogu baştan sona okumadığınız açık. Zira bu blog safi Chuck sevgisinden ortaya çıktı, kimse zorla yazdırmadı ya da sırf blog yazmış olmak için yazmadık buradaki onlarca postu. Aşk gibi bişeydi Chuck. Hala da öyle. İlk 2 sezondaki tüm replikleri ezberlemiş insanlarız biz. Ama artık bizi kendisine aşık eden şeylerden uzaklaştı sadece. Doğru dürüst takip edememek de zaman sıkıntısıyla ilgili en çok.

İnsanların hevesi bir postla(ki sadece şahsi duygular ifade edilmiştir, her hangi bir yönlendirme söz konusu değildir) kaçacaksa pek de hevesli değiller demektir zaten.

Barakuda dedi ki...

carlito..

insanların diziyi doğru düzgün takip edip etmediğini nereden biliyorsun? vahiy mi geldi?

dizideki güzellikleri idrak edip edemememizin takdiri senin ne haddine.. sen kimsin? önce biraz araştırsaydın eskileri, görürdün insanların fikirlerini, otururdun kıçının üstüne..

dünyanın en gerzek lafıdır "beğenmiyorsan izleme".. insan sevdiğine kızarmış.. chuck'ı sevenler de onu en çok eleştirme hakkına sahip olanlardır.. daha çok beğenmek mümkünken dizi sıçtığında eleştirmenin neresi kötü a mal adam?

sen beğenmiyorsan niye buraya yorum yazıp vakit ayırıyorsun? beğenmiyorsan neden insanların ağzının tadını bozuyorsun yırtık dondan çıkar gibi kıl kıl çemkirip?

hem benim de hevesim şu sağdaki atarlı psikopat tribün çocuu imaj yüzünden kaçtı o nolacak? hevesimi geri ver bana.. yok mu diyosun? o zaman chucktır git..

böyle düz bir zihnin bu diziyi izliyor olması ne acı..