26 Ocak 2011 Çarşamba

Günün Chucktrack'i #2


Hahaha, sevgili burrhole'dan Allah razı olsun, nicedir girmiş olduğum "ne post gireceğim ben yeaaağğğ?" krizinden beni çıkardı sonunda. Hem de en favori uğraşım olan müzik+Chuck ile.

O halde hazır mıyız? Ben sahnemi belirledim bile. Chuck'ın ilk bölümü. Pilot bölümü. Sarah'nın Chuck'a giderek, "telefonum bozuldu, bir bakar mısın? :)" ifadesiyle Chuck'a yamandığı sahne. Şimdi bu sahnede, Sarah hatunumuz telefonunu verirken sanki şunu demiyor mu: "Take me out" Eh o halde, o sahneye ben Franz Ferdinand'dan Take Me Out'u yakıştırırım arkadaş.



Yalnız biz bu işi her gün yapamasak da bu Chucktrack'in süreklilik halinde devam etmesi gerekiyor, uyarayım, sen başlattın burrhole'can!!!

P.S: caps alana kadar da imanım gevredi ve aldığım caps'i pek tabii blogger kabul etmedi, o sebepten bi videoyu getireyim dedim:



edit büdüt: yahu ben manzana ile burrhole'u karıştırabilirim, insanlık halidir olabilir...

9 yorum:

Barakuda dedi ki...

ilk postu ben girdim bir yanlışlık olmuş cazcan..

jazz dedi ki...

gönderen burrhole yazıyor, barakuda yazmıyor, acaba astigmatım 1.5 mu olmuş yoksa ben mi yanılıyorum??

burrhole dedi ki...

yok zaten barakuda değil. benim ben. soulfrog, burrhole oldu o kadar. barakuda bence takılmış orda sana, yanlış yazdın ya manzana diye. ilgili söylesin takılmış mı takılmamış mı?

Barakuda dedi ki...

takılmış

manzanasverdes dedi ki...

Ne takılıyorsun len kedi canını sevdiğim hasta kızcağızlara? Ha soulfrog ha manzana fark etmez zaten Jazz. İkimiz bir fidanın güller açan dalıyız:)

manzanasverdes dedi ki...

Yalnız trackler görünmüyor bende. Acep sorun bende midur? Beyaz bir çubuk görüyorum sadece.

jazz dedi ki...

ya grooveshark'ta sorun varmış gerzek bi sorun.. anlamadım gitti... take me out yoksa sende yollayabilirim :D sahneye oturmuş mu ama şarkı ha? olmuş mu? nası? :D

k dedi ki...

lütfen bıkmadan usanmadan devam edin chucktrack'e :)

manzanasverdes dedi ki...

Take me out var canım sağolasın. Olsun zaten indienin babası sayılır. Ayrıca sorun düzelmiş galiba, görünüyor artık şarkılar.