26 Mayıs 2010 Çarşamba

Sezon finali reyting

Tabii ki izleyemedim ama süper bir sezon finali olduğuna dair duyumlar aldım. jazz'ın alttaki postunun bile sadece başlığına bakıp geçtim herhangi bir şey görmeyeyim diye. Ted Mosby maçın sonucunu öğrenmemek için tavuk kanadı almaya kendi icadı duyu yok edici gözlükle gidiyordu ya, onun gibi hissediyom kendimi :) Neyse, 2 bölümlük sezon finali son derece doyurucu olmasına rağmen, Chuck bu sezonki dip reytinglerine ulaşmış bu hafta.

Time Net Show 18-49 Rating/Share Viewers (Millons)





8:00 ABC Dancing With the Stars 4.0/12 19.08

CBS How I Met Your Mother (Season Finale) 3.5/11 8.18

FOX 24 (Season/Series Finale) 2.6/8 8.39

NBC Chuck (Season Finale) 1.7/5 4.96

CW Gossip Girl (R) 0.4/1 0.90

"Though the two hour season finale of Chuck averaged a 1.8 rating with adults 18-49 from 8p-10p,  from 8p-9p it had a series low 1.7 rating." 

1,7 yapılır mı lan şu finale. İzleyin laaaan kitapsızlar. Her sene götü zor kurtarıyor cillop gibi dizi.


4 yorum:

Barakuda dedi ki...

"jazz'ın alttaki postunun bile sadece başlığına bakıp geçtim herhangi bir şey görmeyeyim diye."

bu sensin değil mi.. şaka değil yani :)

manzanasverdes dedi ki...

Valla benim yav, yine gözüm bir şeylere değdi ama elimden geleni yapıyorum. Hırs yaptım bu sefer, bakalım nereye kadar :)

Barakuda dedi ki...

şu hırsı baştan yapsaydın madem de bazı şeyler piç olmayaydı :) eheh takdir ettim ama :) neyse spoiler vercem bütün olayını bozucam du..

CHUCK ÖLÜYOR..!

Unknown dedi ki...

Şu sezon finaline bu reytingler yakışıyor mu??Lostun finaliyle peş peşe izledim Chuck'tan daha çok zevk aldım yahu.En azından 4.sezon olacağının rahatlığıyla izledim bölümleri,onunla yetinmeliyim şimdilik:))