19 Mayıs 2010 Çarşamba

3. sezondaki favori karakteriniz?

Önceki postta bahsettiğimiz ChuckMeMondays'in blogunda bulunmakta söz konusu anket. Linki verirken yine anasayfada bulunan promoyu izlemeyin diye belirtiyor ısrarla. Böyle yapınca da insanın izleyesi geliyor feci şekilde. Yasak olan şeyin çekücülüğü. Off aklıma neden Bihter'le Behlül geliyor ki. Çağrışım hızlanması bende de mi var acaba? Bir yandan da kafa mı buluyor bu herif diye düşünüyorum. What the heck deyip geçeyim. Zaten 2 bölüm gerideyim an itibariyle.
Neyse, benim bu sezonki fafori(hep kullanmak isteniştim ama fırsat olmamıştı) karakterim Morgan Grimes'tır. Dostunun her zaman yanında olmasının karşılığını sonunda alıyor küçük sakallı dostumuz.

4 yorum:

Barakuda dedi ki...

izlememek neden ki..? hele ki bunca patırtının üstüne bu kasışlar..? bişey olmaz raadolun :)

ayrıca 523 itibarıyla; abimsin Marshall Eriksen..!

manzanasverdes dedi ki...

Favori karakter anketine Marshall Eriksen'la katılman güzel oldu :) Orda da 5x18'de kaldım gerçi.

Valla bilmiyom niye izlemeyin, yalvarırım izlemeyin filan diyor adam. Bi bildiği var elbet dedim. Ben tavsiyesine uyacağım sanırım, zaten en son 3x15'i izleyebildim. İzleyen izlesin tabii kime ne.

clair de lune dedi ki...

Benim de oyum Morgan Grimes'a
spoylırspoylırspoylırspoylırspoylırsp

3x17'de "Abi nabzına da mı bakmadınız lan, ne biçim ajansınız" diyişiyle ajanlığı hak ettiğini göstermiştir zannımca

spoylırspoylırspoylırspoylırspoylırsp

Unknown dedi ki...

Ne olur izlemiş oldun final bölümlerini??Wowww demek istiyorummm şimdilik:)izlediyseniz devamı gelecek..