26 Mayıs 2010 Çarşamba

Chuck and Ellie Bartowskis' Mom

Uzunca bir süredir yazmamıştım galiba değil mi sevgili manzana ve sevgili soulfrog? Kafamda oluşan bir ışık bir anda aydınlattı beni, onu hemen paylaşmak istedim.

Üzgünüm millet ama aşağıdaki yazı Sezon Finali hakkında bolca spoiler içerebilir, izlemediyseniz okumayın:

- Chuck başbelası Shaw'dan kurtulmak için baba Bartowski ile birlikte hareket eder.

- İlerleyen sahnelerde hepimizi kahredecek birşey olur (ki içime doğmuştu izlerken, dizilerin/filmlerin kaçınılmaz durumlarından biridir bu).

- Ne oldu ne bitti üzerinde daha sonra çok tartışacağımız bir konu, ancak Ellie adını annesinden almış bunu rahatlıkla söyleyebiliriz:

- Şimdi kafamda geliştirdiğim teoriye geliyorum, eğer gerçek olursa çok eğleneceğim: Sesinden ve saçından başından çıkardığım kadarıyla içimden bir ses, önümüzdeki sezon Chuck ve Ellie'nin annesini Battlestar Galactica'dan tanıdığımız Mary McDonnell oynayacak diyor. Ve bunu bit kadarcık screen capture ve minicik kısık bir sesten nasıl tanıdın diyorsanız, kulaklarım keskindir diyorum. Ama yanılıyor olmam da yüksek bir ihtimal, bunu unutmayalım.

- Şeker bir insan kendisi, umarım anne Bartowski'yi oynayacak kişi o olur.

6 yorum:

Barakuda dedi ki...

----okuma lan----

bi dk şimdi neden şeker bir insan oynamalı ki rolü.. rol şeker bişey gibi olmayacak sanki diye şeyetmiştim ben.. annenin ortadan kaybolması durumunun kaçırılmış değil de kendi iradesiyle gitmiş olduğunu işaret etmiyor mu elimizdeki veriler.. baba "for her" derken onu kurtarma amacını mı kastediyor, yoksa ondan intikam almayı yüzleşmeyi hesap sormayı falan mı..? sonra telefondaki herif buna have to falan diyor.. bi patronla konuşur havası var gibi.. değil mi kardeş..? e zaten senaryo için de karşılıklı hırlaşmalar olmalı ki sezonun içi doldurulsun..

----okuma lan----

Kathleen Quinlan oynasın :P

jazz dedi ki...

Ben şeker biri bu rolü almalı demedim, sadece kadının kendisi şeker dedim, esprili, güleryüzlü ayrıca iyi bir oyuncu vs vs...

Dediğim gibi daha henüz bu konuda teori üretmedik, kendi de kaçmış olabilir, gitmek zorunda da kalmış olabilir, baba Bartowski hep onu arıyordu fakat o da saklanmak zorunda kalmış olabilir vs vs...

Ama anne Bartowski arkadan Mary McDonnell'a benziyor gibi geldi bana.

Barakuda dedi ki...

işte çok şeker kişilerin bu olası hain, soğuk, donuk rolleri oynamasından hazzetmeme dürtüsüyle Kathleen Quinlan örneği gibi şeytan bakışları kotarabilen bir hatunun oynaması daha cuk bir durum yaratabilir mi diye kastım ben de.. anladık yoksa :)

en sonunda da ellie ya da sarah öldürsün hatunu sara tancredi gibi, drama doyalım.. oh..

GokturkSM dedi ki...

işte bu süper olacak!

atmospheretic dedi ki...

lanet internetin azizliğine uğradığım gibi onlarca kelime içeren yorumum da silindi. Tekrar yazmak durumunda kalmak!!!!
neyse
sonunda eksik kalan bölümleri izlemeyi tamamladım. bunun için elbette ki final haftasını bekledim. (yuh daha yeni izledin diyenleri sustururum)

veee jazz, on numero teorilerle geri dönüş yapmanı kutluyorum. minicik capturedan görünen anne bartowski'nin elmacık kemik tüyleri ile mcDonnell'in fotoğrafının piksel azizliği sebebiyle görüntüler adeta perfect match olmuş. elmacık kemikleri işaret olabilir.
ayrıca b. galactica'dan mcDonnel'in el nahiyesinin captureları alınıp anne bartowski'nin telefon tutan parmaklarıyla karşılaştırılmalı. en doğru sonucu verebilir. b. galactica bende yok ama jazzcım sende olabileceğini sanıyorum. yoksa da bölümlerden biri tedarik edilip parmaklar capturelanır zor değil.

böyle teoriler üretmek gayet iyi oldu. ne yani ausiello spoiler mı bekleyecektik ana bartowski kim diye! aman diyim bir ikinci ana bulma vakasını kaldıramayız sonra:P
bekleyelim.

Barakuda dedi ki...

yuh! daha yeni mi izledin..!?



(iç-dış ses karışık: "ohh")