7 Şubat 2011 Pazartesi

Chucktrack #7


Ne bölümdü beah! diyeceğimiz bölümlerden biriydi, 3x07 (chuck vs. mask). Yukardaki sahneyi de günün şarkısı için uygun seçtim. Tam bu sahnede Matt Costa-Astair mi çalıyordu ya? Şarkı çok güzel olduğundan aklımda kaldı, ancak bu sahnede mi değil mi bilemedim... Chuck dvdlerim yanımda değil ne yazık ki, açıp ta bakamadım. Şarkıyı hatırlatayım.


Aşk çokgenleriyle alakalı şarkılar aradım epey. Ama nasıl bir çağrışımın seline kapıldıysam ordaki sahne birden Ümit Besen'in güzide parçası nikah masası'nı hatırlattı bana. Sahne şarkının ağırlığını kaldıramaz dedim sonra. Böyle fikir değişiklikleri içinde döndüm dolaştım yine damar sayılabilecek bir şarkıyı uygun gördüm (duyanlar beni ağır arabeskçi sanacak). 

Günün ve sahnenin şarkısı olarak The Cranberries - Everything I Said seçilmiştir efem..


Arkadaşımın aşkısın falan da olurdu gerçi. (ay yok, everything i said'in duygusallığını üzerimden atmak için ümit besen'e sardım sanmayın, gözüme toz kaçtı evet...) (Bu arada sağlam arabeskçi olmasam da bilimum arabesk parçalarını bildiğimi de fark ettim.Yalnız aklıma iki şarkı geldi, ikisi de Ümit Besen'e ait! Ne iş anlamadım...)

4 yorum:

manzanasverdes dedi ki...

Pis elitistçi, dantel. Ne var lan arabeskte. Dinledik, dinliyoruz :P Aslını inkar eden nossun.

Crazy Freak dedi ki...

ya senin bloga bittim ben! :D

manzanasverdes dedi ki...

@Crazy Freak Hoşgeldin :)

burrhole dedi ki...

manzana, pis elitistçi olduğum için yerin dibinden sesleniyorum sana.. insaf eeeyyle:P söyle söyle söyle...